Moeten ze nog stemmen? Er is namelijk een site die het heel goed uitlegt daarmee kon ik het mijn vriendinnen uitleggen op welke vrouw het beste was om te stemmen.
Ik heb ook vega ovenbitterballen als rechtse rakker, Maarja ben te gast bij een groenlinkser dus wat verwacht je.
Heb vannochtend gestemd en ik voel me de hele dag echt al helemaal excited, vind zo’n stemdag toch altijd wel speciaal.
Heb D66 gestemd, nummer 28 Hind Dekker-Abdulaziz.
- Ja!
- Nee, maar ze stonden wel bij mijn stembureau
- Nee, ze stonden niet bij mijn stembureau
0 stemmers
Wel even benieuwd, heb ook bij eerdere keren stemmen nog nooit een exitpoll gezien en nu ook niet. Lees net dat het er iets van 60 zijn over het hele land dus is op zich niet heel vreemd. Maar lijkt me echt leuk als je na het stemmen ook nog daaraan kan bijdragen 
Gestemd op Hülya Kat van D66, twijfelde nog of ik niet nog lager moest gaan zitten met mijn stem maar gunde haar toch mijn stem dus ben daarbij gebleven!
En de snacksss zijn binnen, lekker paprika-ribbelchips en een biertje, nu al zin in 21.15!
Is Herman de schermman er ook weer bij trouwens?
Meer midden volgens mij? Beetjes tussen vvd en D66 in. Volgens mij doen ze het deels best goed omdat ze meer dan andere kleine partijen gepusht worden door mainstream media (Arjan Lubach, Sander Schimmelnogwat).
Van de ong. 10 mensen die ik heb gesproken die erop gingen stemmen waren het vooral mensen die elkaar napraatte en PRO EUROPA riepen, maar verder ook niet zo goed wisten waar ze voor stonden 
Old Amsterdam kaasbitterballen en tatta stokbrood met kroudenboter liggen klaar!
kun jij niet voor haar stemmen?
De bussen sluiten pas om 21, valt het nu al zo tegen dan?
Zo benieuwd wat ik straks ga aantreffen op het stembureau. Ik hoop veel stemmen voor leuke partijen
Waarom wil ze niet?
Ik vind het altijd zo jammer als redelijk weldenkende mensen niet gaan stemmen uit luiheid of desinteresse. Dat schorriemorrie van FVD gaat namelijk allemaal wel
Ik heb de post van stemopeenvrouw van insta doorgestuurd, de helft reageerd niet /stemt niet / of wil het misschien niet snappen, en de rest reageerde op een manier dat ik dacht huh je snapt er niks van volgens mij
maargoed heb een poging gedaan en ga t verder ook niet pushen haha
D66 gestemd, eerder VVD-stemmende vriend ook, dus nu tevreden aan de hapjes en drankjes. En net op Whatsapp schoonfamilie gesproken waar ook bijna iedereen geswitcht is van VVD naar D66 
Ah zo zonde als mensen zich er niet in verdiepen. In nog geen 10 minuten kun je al een keuze zowat maken. Maar idd pushen heeft geen zin en is onnodig
Wordt ongeldig verklaard inderdaad. Elk stembureau heeft een lijst met ongeldige stempassen en controleert bij elke stempas of die niet op de lijst voorkomt
Ah ja ik lees het, uur geleden 57% met toen nog 3 uur te gaan. Jeetje dan hoop ik dat het nog heel druk wordt overal 
Op het stembureau waar ik vrijwilliger was moest je de qr code op de stempassen scannen met een iPad, en als er een kiezerspas is uitgegeven wordt je stempas automatisch ongeldig. En je moet alle stempassen registreren, want anders komt aan het eind bij het tellen het aantal stempassen niet overeen met het aantal stembiljetten. Er is ook nog een papieren lijst met ongeldige stempassen voor als de techniek ons in de steek laat.
Op ‘mijn’ stembureau was het echt druk! Vanaf het moment dat het stembureau open was non stop een stroom met mensen. Shift zit er nu op, ben helemaal overprikkeld en heb vandaag meer mensen gezien dan in het afgelopen jaar bij elkaar maar het was wel heel leuk! Geen moment rustig geweest. Ook best veel fotografen langsgeweest dus momma, i’m famous 
Ik heb geen snacks (oké, alleen propercorn en dat vind ik geen snack) en ik ben te lui om nog de deur uit te gaan. 
Er was net echt een mega lange rij toen ik ging stemmen, en de potloden waren op:joy:. Maar ik ben geduldig blijven wachten 
Ik twijfelde nog tussen een paar vrouwen van GroenLinks en heb door jouw bericht ook op Nevin gestemd! Ik las het berichtje terwijl ik in de meeeeega lange rij stond voor het stemmen haha. Ik was wel trots op de lange rij eigenlijk, ik stond er een half uur en toen ik klaar was met stemmen was de rij nog veel langer dan toen ik aankwam! Dus echt fijn dat iedereen er gewoon geduldig in is gaan staan.