Nou, ik zal ook maar eens naar de stembus!
Het is ook echt sinds Corona dat ze er zo openlijk voor uit komen dat ze pro Geert zijn. Sowieso zijn ze wat meer van de oude stempel ook, Nederland is van de Nederlanders, dat soort dingen.
Klimaat enzo interesseert ze ook niet zo terwijl ik daar juist bewust mee bezig probeer te zijn. Maar blijf t toch jammer vinden dat we dus qua politieke kijk zo uit elkaar liggen. Maar dat is misschien ook de generatiekloof een beetje.
Op mijn stembureau deed ik controle en uitgifte dus hoeft niet per se! Misschien was deze guy gewoon heel snel
Ik kijk via de live uitzending van bij1!
Kennie wachten totdat Rob Trip helemaal excited wordt omdat de stemmen van Schiermonnikoog of van Zierikzee bijna binnenkomen.
De eerste resultaten zijn sowieso van Schiermonnikoog
KEY RACE ALERT
sleutel wedstrijd alarm!
Of Vlieland. Battle of the Wadden.
Ik met de amerikaanse verkiezingen: 4 dagen cnn nonstop aan, amper slapen en als een aardappel op de bank leven omringt met alcohol en snacks en alleen opstaan om te gaan roken.
Ik van de week: neuh ik stem en zie de uitslag wel
Ik vanavond: op de bank als een aardappel, nederland 1 aan, omringt met alcohol en snacks 
Trip rolt smooth naar beneden
Marlou de schermguru
- VVD
- CDA
- PVV
- D66
- pvda
- GL
- CU
- SGP
- SP
- FVD
- Bij1
- Denk
- Volt
- Bbb
- Ja21
- 50+
0 stemmers
- VVD
- CDA
- PVV
- D66
- pvda
- GL
- CU
- SP
- SGP
- FVD
- Bij 1
- Denk
- 50+
- Ja21
- BBB
- Overig
0 stemmers
Waar is Herman de Schermman?
ik vind die jonge journalist heb zijn naam niet gezien nu al leuk
FvD. Forum voor Drama
Lol waarom zit Tijl bij Jinek/RTL uitslagenavond??
Omdat hij zichzelf heel belangrijk vindt.
Haha oh wat erg. Ik kom er nu pas achter dat dit een grapje is âscherm-manâ. Ik dacht dat dat zân achternaam was, uitgesproken op zân Duits 
ja Youssef Abdij