Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Mij ouders stemmen dus voor de pvv. Vind dat dan toch jammer. Heb zelf GroenLinks gestemd, dus compleet andere kant ook.
Zij vinden alles wat Geert zegt waarheid. En tuurlijk, hij zegt vast ook wel dingen waar die best een punt heeft. Het gaat mij echt op de manier waarop ook. Kan niet op zo’n partij stemmen dan.
GroenLinks sluit voor mij veel meer aan op hoe ik de toekomst zie ook.

2 likes

Als het goed is zat er naast die jongen een tweede persoon die het nummer controleerde. Elke stempas heeft een uniek nummer, helemaal onderaan. Wellicht heb je gehoord dat die jongen een nummer hardop zei toen hij je pas bekeek. Dat is dus daarvoor

1 like

Wat lastig zeg dat je ouders zo anders denken. Knap dat je zo’n andere keuze hebt gemaakt en voor je eigen idealen kiest.

4 likes

CNN met John King natuurlijk. Ze zijn er bijna klaar voor. Any minute now!!!

25 likes

Ik wilde net een polletje maken om het te peilen.

Waar kijken jullie de uitslagen?

• NL 1
  • RTL 4
  • Ergens anders namelijk…
  • Ik kijk niet

0 stemmers

Nou, ik zal ook maar eens naar de stembus!

7 likes

Het is ook echt sinds Corona dat ze er zo openlijk voor uit komen dat ze pro Geert zijn. Sowieso zijn ze wat meer van de oude stempel ook, Nederland is van de Nederlanders, dat soort dingen.
Klimaat enzo interesseert ze ook niet zo terwijl ik daar juist bewust mee bezig probeer te zijn. Maar blijf t toch jammer vinden dat we dus qua politieke kijk zo uit elkaar liggen. Maar dat is misschien ook de generatiekloof een beetje.

Op mijn stembureau deed ik controle en uitgifte dus hoeft niet per se! Misschien was deze guy gewoon heel snel

Ik kijk via de live uitzending van bij1!

2 likes

Kennie wachten totdat Rob Trip helemaal excited wordt omdat de stemmen van Schiermonnikoog of van Zierikzee bijna binnenkomen.

10 likes

De eerste resultaten zijn sowieso van Schiermonnikoog

5 likes

KEY RACE ALERT

sleutel wedstrijd alarm!

12 likes

Of Vlieland. Battle of the Wadden.

4 likes

Ik met de amerikaanse verkiezingen: 4 dagen cnn nonstop aan, amper slapen en als een aardappel op de bank leven omringt met alcohol en snacks en alleen opstaan om te gaan roken.

Ik van de week: neuh ik stem en zie de uitslag wel

Ik vanavond: op de bank als een aardappel, nederland 1 aan, omringt met alcohol en snacks :joy:

24 likes

Trip rolt smooth naar beneden

1 like

Marlou de schermguru

9 likes
Welke partij krijgt tóch meer zetels dan in de laatste peilingen?
  • VVD
  • CDA
  • PVV
  • D66
  • pvda
  • GL
  • CU
  • SGP
  • SP
  • FVD
  • Bij1
  • Denk
  • Volt
  • Bbb
  • Ja21
  • 50+

0 stemmers

Welke partij krijg toch minder zetels dan volgens de laatste peiling?
  • VVD
  • CDA
  • PVV
  • D66
  • pvda
  • GL
  • CU
  • SP
  • SGP
  • FVD
  • Bij 1
  • Denk