Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Laiverds dat is hij al een jaar of 6 niet meer, zie hier een interview uit 2015

9 likes

Lol waarom zit Tijl bij Jinek/RTL uitslagenavond??

3 likes

Omdat hij zichzelf heel belangrijk vindt.

5 likes

Haha oh wat erg. Ik kom er nu pas achter dat dit een grapje is ‘scherm-man’. Ik dacht dat dat z’n achternaam was, uitgesproken op z’n Duits :joy:

8 likes

ja Youssef Abdij

1 like

Same, minus de alcohol en het roken :sweat_smile:

Mis nog steeds onze CNN-binge van November, wat hadden we het gezellig met z’n allen :relaxed:

2 likes

Ging het altijd al zo of doen ze bij NPO toch een beetje CNN na?

8 likes

Haha ja love it met die countdown tot de exitpoll

4 likes

Het is wel wat hysterischer nu ja

2 likes

Mijn moeder twijfelde steeds tussen ChristenUnie en PvdD. Ze houdt zich niet zo bezig met politiek en had er dus vooral met mijn vader over gepraat. En die vindt het toch wel erg belangrijk om op een partij met een christelijke ideologie te stemmen, dus daar was ze volgens mij een beetje door beĂŻnvloed.

En nu krijg ik net een appje waarin ze zegt dat ze uiteindelijk toch voor het klimaat gekozen heeft :green_heart: :green_heart:

Ik heb zelf voor het eerst in jaren nĂ­et op PvdD gestemd, maar ik vind het helemaal fantastisch van haar!

18 likes

Lol waarom valt PvdA onder overig :p, of gewoon vergeten?

Haha oeps vergeten

Hallo te weinig vrouwen daar aan tafel

6 likes

Haha ja ook dat die linkse man zei ‘ik ga de schermen bijhouden vanavond’.
Ik mis John King met z’n magic wall

1 like

Haha oh shit ik maak voor het eerst een poll aan. Ik had niet helemaal door dat je niks kan toevoegen: al jullie antwoorden zijn verdwenen :unamused:

1 like

ik ben trouwens wel benieuwd!
ik heb gestemd op een

• man
  • vrouw

0 stemmers

100% let’s goooo

12 likes

Ik mis vooral de prikkels haha. Dat je continu denkt: OH NU KOMT ER IETS, ook al gebeurde dat dan niet. :sweat_smile:

4 likes

Ben gewoon zenuwachtig voor het tellen, ben nu onderweg :joy: Hopelijk kan ik trots zijn op m’n wijk

8 likes

Dus als wij heel Nederland zouden zijn dan zou er maar 1 man in de tweede kamer zitten.

16 likes

Ik mocht m niet meenemen :rage:

4 likes