Houd je bek en maak anders zelf een poll aan.
En dit doe je nu @Bergamot
Ik was de meeste tijd kwijt aan ervoor zorgen dat het achterlijk grote stembiljet in de gleuf van de container paste. Origami is echt mijn zwakke punt.
Hahaha gelukkig stond er een mevrouw bij bij mij die m erin propte 
Propper nieuwe stijl.
Costa 2.0
KEY RACE ALERT
NOG 5 MINUTEN
Hahhaha die aftelklok op 1, lijkt wel nieuwjaar zo
Trouwens iedereen die heel boos was over de avondklok en vandaag niet is gaan stemmen is sowieso af.
Mag je je weer eens ās avonds nog op straat bevinden moet je daar wel wat nuttigs mee doen.
Ik ook niet, vind ik echt stom
Hahaha. Ik was juist veel tijd kwijt aan het precies weer opvouwen van dat boekwerk omdat ik bang was dat mijn stem anders afgekeurd zou wordenš¤£
@Floepsie je wordt ermee geboren.
Door die grote stembiljetten ala pannenkoekenhuismenukaarten heb ik echt zin om weer een pannenkoekhuis te eten, in zoān luidruchtige tent waar de kinderen om je heen rennen.
Ćøke nog eentje
heb je gestemd?
0 stemmers
Yesss mān anti-coronamaatregelen broertje heeft partij voor de dieren gestemd
hij twijfelde tussen pvdd en fvd (???) dus ik ben content
Wie is die man naast Xander van der Wulp?
Hij is een soort lovebaby van Martin Buitenhuis (zanger Van Dik Hout) en Alexander Klopping maar dit kan ook aan mij liggen.
godverdomme cala
Heeel benieuwd naar de exitpoll
Dat kan niet, daar moet je weer een nieuwe poll voor hebben om in te vullen dat je in de voorgaande poll gestemd hebt, want wanneer je de poll invult heb je hem nog niet ingevuld 
Wel leuk dat ze de exitpoll proberen te hypen als āheel spannend met verrassingenā
dat is precies niet de bedoeling toch haha
hij was heel lang EU parlement correspondent in Brussel maar is nu politiek verslaggever in Den Haag, en kettingroker volgens mij wel een sympathieke journalist. Beetje dezelfde rol als Xander van der Wulp.