Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Houd je bek en maak anders zelf een poll aan.

En dit doe je nu @Bergamot

3 likes

Ik was de meeste tijd kwijt aan ervoor zorgen dat het achterlijk grote stembiljet in de gleuf van de container paste. Origami is echt mijn zwakke punt.

9 likes

Hahaha gelukkig stond er een mevrouw bij bij mij die m erin propte :thumbsup:

Propper nieuwe stijl.

Costa 2.0

2 likes

KEY RACE ALERT

NOG 5 MINUTEN

12 likes

Hahhaha die aftelklok op 1, lijkt wel nieuwjaar zo

4 likes

Trouwens iedereen die heel boos was over de avondklok en vandaag niet is gaan stemmen is sowieso af.

Mag je je weer eens ā€˜s avonds nog op straat bevinden moet je daar wel wat nuttigs mee doen.

8 likes

Ik ook niet, vind ik echt stom

1 like

Hahaha. Ik was juist veel tijd kwijt aan het precies weer opvouwen van dat boekwerk omdat ik bang was dat mijn stem anders afgekeurd zou worden🤣

1 like

47 likes

@Floepsie je wordt ermee geboren.

Door die grote stembiljetten ala pannenkoekenhuismenukaarten heb ik echt zin om weer een pannenkoekhuis te eten, in zo’n luidruchtige tent waar de kinderen om je heen rennen.

1 like

Ćøke nog eentje
heb je gestemd?

• ja

0 stemmers

2 likes

Yesss m’n anti-coronamaatregelen broertje heeft partij voor de dieren gestemd :thumbsup: hij twijfelde tussen pvdd en fvd (???) dus ik ben content

17 likes

Wie is die man naast Xander van der Wulp?

Hij is een soort lovebaby van Martin Buitenhuis (zanger Van Dik Hout) en Alexander Klopping maar dit kan ook aan mij liggen.

2 likes

godverdomme cala

1 like

Heeel benieuwd naar de exitpoll

1 like

Dat kan niet, daar moet je weer een nieuwe poll voor hebben om in te vullen dat je in de voorgaande poll gestemd hebt, want wanneer je de poll invult heb je hem nog niet ingevuld :persevere:

1 like

Wel leuk dat ze de exitpoll proberen te hypen als ā€˜heel spannend met verrassingen’

1 like

dat is precies niet de bedoeling toch haha

hij was heel lang EU parlement correspondent in Brussel maar is nu politiek verslaggever in Den Haag, en kettingroker volgens mij wel een sympathieke journalist. Beetje dezelfde rol als Xander van der Wulp.

1 like