Nooo GL 
Haha oké gejuich in een trapgat
Whaha anticlimax ‘whoehoe!’
uil van minerva waaah waaaah gelul
Uit pure zenuwen heb ik in 7 minuten tijd, twee magnums opgevroten. Hup Kaag!
Maar dan wordt het waarschijnlijk VVD, CDA en D66? Of hebben deze partijen elkaar uitgesloten?
Als de linkse partijen nu eens gaan fuseren…
Nu missen we wel de zalen met mensen waarin de altijd filmen hoor
Maar ehm, kan me niet schelen dat de vvd weer de meeste zetels haalt, als D66 de grootste winst behaalt moet Kaaf premier worden hoor, markie heeft al 10 jaar te veel gehad
Nee, die hebben wel prettig samengewerkt de vorige keer, kan bijna niet anders dan dat dit het wordt.
Echt chill dat d66 zo groot wordt maar zo jammer dat het er allemaal af gaat bij GL
Wil dat ze beide groot worden
Oké nu moet ik toch even opzoeken wat die buik billen benen partij is
Neehoor volgens mij niet, en VVD en CDA is sowieso een innige liefdesrelatie, die willen sowieso samen blijven regeren.
Ik dacht trouwens sowieso dat heeel veel mensen wel tussen GL en D66 zweven (ikzelf vroeger ook wel eens gedaan
)
Ik ben nog even 2 mensen op hun donder aan het geven. Niet gestemd want geen zin. Je zit de hele dag thuis en mag je een keer geoorloofd naar buiten, blijf je binnen.

CDA zal zichzelf wel voor hun kop slaan dat ze niet Omtzigt de leiding hebben gegeven.
Het komt trouwens wel eens voor dat de grootste partij niet de premier levert. Dus Kaag maakt nog kans.
Ja maar CU hoeft er niet bij, CDA, VVD en D66 is al genoeg
Markie is echt machtsgeil, dat gaat echt niet gebeuren denk haha
Als hij daartegen is is hij een sexist (is ie dus ook)