Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Nee, die hebben wel prettig samengewerkt de vorige keer, kan bijna niet anders dan dat dit het wordt.

1 like

Echt chill dat d66 zo groot wordt maar zo jammer dat het er allemaal af gaat bij GL :weary: Wil dat ze beide groot worden

10 likes

Oké nu moet ik toch even opzoeken wat die buik billen benen partij is

18 likes

Neehoor volgens mij niet, en VVD en CDA is sowieso een innige liefdesrelatie, die willen sowieso samen blijven regeren.

Ik dacht trouwens sowieso dat heeel veel mensen wel tussen GL en D66 zweven (ikzelf vroeger ook wel eens gedaan :grimacing:)

3 likes

Ik ben nog even 2 mensen op hun donder aan het geven. Niet gestemd want geen zin. Je zit de hele dag thuis en mag je een keer geoorloofd naar buiten, blijf je binnen.

image

14 likes

CDA zal zichzelf wel voor hun kop slaan dat ze niet Omtzigt de leiding hebben gegeven.

4 likes

Het komt trouwens wel eens voor dat de grootste partij niet de premier levert. Dus Kaag maakt nog kans.

1 like

Ja maar CU hoeft er niet bij, CDA, VVD en D66 is al genoeg

1 like

Markie is echt machtsgeil, dat gaat echt niet gebeuren denk haha

4 likes

Als hij daartegen is is hij een sexist (is ie dus ook)

2 likes

Sorry ik ben aan het Thierry dansen met wodka

27777777777!!! Ik ben UITZINNIG

32 likes

Markie is zo machtsgeil die heeft geen gel nodig om zijn haar in model te brengen. Het gaat allemaal vanzelf.

3 likes

Haha @Calypso ben jij mij???

1 like

Oh man straks gewoon weer CDA, VVD, D66…
Gewoon niks verandert ookal is het kabinet twee maanden geleden nog gevallen.

21 likes

Jullie hebben sowieso gelijk haha, maar ik hoop ergens dat hij gewoon een vrouw naar voren schuift. Al is het dan om woke te zijn.

1 like

En ik wil trouwens ook dat D66 zegt: ik ben grote winnaar hier en ik moet en zal regeren maar dat gaan we zónder het cda doen!

24 likes

Haha hoezo staat er onderin die balk “luid gejuich bij D66” whoee

Vind het ook echt sneu voor de SP. Niet een partij naar mijn hart maar Renske Leijten heeft met Omtzigt zoveel bereikt qua toeslagenaffaire dat ze iig iets beters verdiend hadden.

31 likes

I know :cry:

Sieg is op de tafel gesprongen zeggen ze!!!

5 likes