Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Geert Wilders natuurlijk!

1 like

Maarten van der Weijden?

1 like

Ik heb ook op haar gestemd! :grinning_face_with_smiling_eyes: Hopelijk haalt ze het.

1 like

Telt Klaas dijkhoff nog?

2 likes

Flauw!

Ahh die resultaten op links :cry: drama! Oh ik blijk dus iemand te kennen die Trots op Nederland gestemd heeft, lol, bestaat dat nog?

1 like

na echt iedereen die nu nog op FvD heeft gestemd kan een enkeltje Siberië krijgen.

5 likes

Fucking hell ik bedoel 7 fucking zetels voor Thierry en nog 3 fucking zetels voor ja21,
Echt weer 10 fucking kutzetels en dat is op 150 veel man

21 likes

Nou met maar 8 zetels lijkt dit vrijwel onmogelijk. Zelfs Kauthar haar plek is niet zeker :pensive:

1 like

Nee de rest van die partij is toch afgetreden vanwege schimmige shit, echt ongelooflijk dat mensen er nog zo’n vertrouwen in hebben

Ik lig op de bank en ben al een jaar nergens super enthousiast over geweest. Ik trek die overenthousiaste mensen nu niet zo goed. Zo opgefokt :joy:

Ja echt hè :cry:

Ach eerder stemde mensen toch ook op Wilders terwijl zijn programma nog geen 2 a4tjes of zo was?

2 likes

niet eens four seasons

5 likes

Halbe Zijlstra
Fred Teeven
Ivo Opstelten
Eric Wiebes

3 likes

Ja touché

RIP klimaat met deze uitslag pfff.

17 likes

De volgende keer kan je stemmen op de verassingspartij (expres zonder dubbele r). Dan weet je helemaal niet op wat je stem.

2 likes

Maar weet je iig dat het klimaat eraan gaat

2 likes

Ik denk dat bij de uiteindelijke uitslag de fvd een zetel inlevert die bij1 snatcht

6 likes

Ik ben nu wel benieuwd wat voor coalitie D66’ers nu graag voor zich zien??

Ben je echt content met VVD en CDA??

8 likes