Dan hopelijk wel meer vrouwen in de kamer dan vorige keer kan ik nog ergens blij over zijn (ja de drempel ligt heel laag nu)
Eigenlijk wil ik dit liken, maar er zijn nu precies 27 likes. Dus ik doe het maar niet. Te mooi samen #getallengekkie #tien
Nog steeds geen uitslagen zie ik. Zijn ze pp Schiermonnikoog toch niet zo snel haha
Wat voor onmogelijke oppositie krijgen we ook, dat kan nooit een front gaan vormen. Totale verdeeldheid tussen links en rechtse racisten.
Eigenlijk nog wel meer dan 25 want de VVD is echt niet zo fatsoenlijk hoor. Ze uiten het minder expliciet, maar die hebben ook zoveel racistisch beleid zitten voeren.
Ja zit wel wat in, laat ook maar stomme wereld wanneer kan ik naar mars? Alleen arbeiders mogen met me mee
Ik wil beelden van Kaag die op tafel springt
Aahw Tijl stemt op PVDD, had ik niet verwacht? Leuk.
Met dr sneakertjes
Ja precies daar hebben Flopke en Hu-no me altijd aan doen denken
Xander hoort zichzelf te graag praten, pff
Wat doet hij eigenlijk daar aan tafel?!
Dat is een goede vraag 
Ik denk steeds dat zij Serena is
Heel fijn dat D66 goed gaat! 
En iedereen (zij zelf ook) lijken maar even te vergeten dat ze demissionair zijn? Toch bizar om dan gewoon weer Rutte premier te maken…
Om het positief te draaien denk ik wel dat dit misschien ergens nog een voordeel zou kunnen zijn voor de optie Kaag als premier.
Realisten zul je bedoelen (zeggen pessimisten altijd over zichzelf dus ik ook)
Naast dat ik een filmpje mocht opnemen voor Mikals instastory mocht ik ook nog in de lokale krant vertellen waar ik op ging stemmen!
Ik ben actief bij een lokale politieke partij waar mensen met allerlei verschillende politieke achtergronden bij zitten, en wij hebben een advertentie om te laten zien dat iedereens stem bij ons thuis is etc. (ook alvast voor de gemeenteraadsverkiezingen volgend jaar).
Haha ik ben er nog nooit zo actief mee bezig geweest als nu
vind het wel superleuk allemaal!
Ja weet je we kunnen nu wel de schuld gaan leggen bij versplinterde linkse partijen, maar het probleem is dat het grootste deel van Nederland zelfs na de shitshow Rutte I, II, III nog op rechtse partijen stemt.