Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Sowieso VVD, CDA en D66. Dat is lekker centrum rechts. Links krijgt D66, wordt genegeerd en tada alles blijft hetzelfde.

17 likes

Onee deze jongen en zijn gereken doet me denken aan hoe ik probeerde een voldoende bij elkaar te sprokkelen in 6vwo

21 likes

Maar iig minder horizonvervuiling door windmolens!!1!!1!11

1 like

Nou echt he!!! Ik vind dit echt zorgwekkend

1 like

PvdA na die enorme nederlaag gewoon hetzelfde I can’t :sob:

8 likes

Fuck it, ik ga slapen.

3 likes

Ik kan het gewoon echt niet aan om nog 4 jaar dat gezwets en gedraai van Markie aan te horen. Echt hoe dan. Wat een ellende.

7 likes

Heerlijk hoor, CDA. Niks te extreem, lekker meeveren, lekker in het midden, kun je zelfs de slechtste campagne ooit voeren met Wopke. Weet je alsnog vrijwel zeker dat je mee mag regeren.

5 likes

Ik vind het wel een interessant (vooral erg verdrietig) verschijnsel dat in heel veel landen de traditionele sociaal-democratische arbeiderspartij erg inboet qua populariteit. Zien we onszelf allemaal niet meer als werkers? Vakbonden, sociaal vangnet, vinden we hetniet meer zo relevant ofzo?? Waar ligt het aan

13 likes

Wie is deze jopie popie

2 likes

Dan hopelijk wel meer vrouwen in de kamer dan vorige keer kan ik nog ergens blij over zijn (ja de drempel ligt heel laag nu)

21 likes

Eigenlijk wil ik dit liken, maar er zijn nu precies 27 likes. Dus ik doe het maar niet. Te mooi samen #getallengekkie #tien

2 likes

Nog steeds geen uitslagen zie ik. Zijn ze pp Schiermonnikoog toch niet zo snel haha

1 like

Wat voor onmogelijke oppositie krijgen we ook, dat kan nooit een front gaan vormen. Totale verdeeldheid tussen links en rechtse racisten.

Eigenlijk nog wel meer dan 25 want de VVD is echt niet zo fatsoenlijk hoor. Ze uiten het minder expliciet, maar die hebben ook zoveel racistisch beleid zitten voeren.

8 likes
2 likes

Ja zit wel wat in, laat ook maar stomme wereld wanneer kan ik naar mars? Alleen arbeiders mogen met me mee

Ik wil beelden van Kaag die op tafel springt

6 likes

Aahw Tijl stemt op PVDD, had ik niet verwacht? Leuk.

4 likes

Met dr sneakertjes

1 like