Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ik was nog aan het teruglezen, een grote domper dit.

Pff Forum gewoon evenveel zetels als Groen links :sob:

7 likes

GVD man een weg bij pvdd en die gaat naar fvd

4 likes

11 minuten later but we’re here

2 likes

Maar wel een gladjanus met inclusieve ideeën voor een duurzame toekomst waar ruimte is voor een ieder ongeacht geslacht, afkomst of geloof

53 likes

Hoop dat Sylvana straks iedereen op z’n plek zet in de kamer. Enige lichtpuntje nog tot nu toe

35 likes

Fucking hell dat FvD dan even groot is als GL
ik trek dit echt niet hoor.

29 likes

Neeee niet FVD. Ik dacht dat ze klaar waren na dat gezeik met hun racistische whatsapp groepjes. Enge mannetjes.

11 likes

Wel godnondeju

2 likes

ik ook. vooral als ik denk hoe al deze enge mensen nu blij zitten te zijn op twitter

2 likes

Maar ze bedoelt dat sommige mensen uit andere beweegredenen op de pvv stemmen - we hadden het over kamerleden maar dat terzijde - dus dat snap ik wel, maar je kan niet ontkennen dat voor die mensen het racisme ze niet tégenhouden en je zou dus kunn n zeggen dat dat je inherent racist maakt.

4 likes

Oké, maar dan nu een inhoudelijke reactie?

5 likes

Wat heeft dat met het racisme van de PVV te maken

2 likes

ja het is natuurlijk ook zoveel slechter om een gladjakker te zijn, kun je beter gewoon een glasharde racist zijn :rolleyes:

8 likes

Ik stem GL en ben ook geen fan van Jesse. Maar ik heb niet op hem gestemd, maar op het programma waar GL voor staat. En bedankt voor je “blijheid”.

36 likes

Ja ik snap gewoon NIET dat klimaatontkenners nog bestaan en dat er nog mensen zijn die hierop stemmen ook.
En VVD vind het allemaal maar overdreven gekkig geitenwollensokken gedoe. Tuurlijk jongens roep dat maar dan verdwijnt de grootste ramp ooit vanzelf :+1:t3:

2 likes

Ik vind Jesse klaver zelf ook erg irritant, maar brrrrrrrr m’n nekharen staan echt overeind van deze uitslag en ga echt een periode van rouw in ofzo, gvd kutzooi :cry::cry:

28 likes

Moet je Thierry eens bekijken dat is pas glad :nauseated_face:

4 likes

Ah ik hoop dat Lisa Westerveld (GL) genoeg voorkeursstemmen heeft gekregen, vind haar zo goed

17 likes

:cry: