Nee? Op z’n minst zeer slecht geïnformeerd dan.
Maar wie in de kámer zit voor de pvv is zeer zeker racist
Nee? Op z’n minst zeer slecht geïnformeerd dan.
Maar wie in de kámer zit voor de pvv is zeer zeker racist
weird flex
Je bent in ieder geval racistisch genoeg om geen fuck te geven om alle mensen met een migratieachtergrond die benadeeld worden door zijn standpunten en uitlatingen.
Jawel. Sowieso racist by default
KEY RACE ALERT
EXIT POLL UPDATE OVER 30 SEC
De PVV is echt een one issue partij en dat ene issue is ondubbelzinnig racistisch

Wel ja fvd en vvd er een bij 
Aah gadverdamme kut fvd
Ben ik niet met jullie eens, ben denk ik een van de weinige hier die ontzettend blij is dat GroenLinks met Klaver heeft verloren. Zo een gladjanus
Ik was nog aan het teruglezen, een grote domper dit.
Pff Forum gewoon evenveel zetels als Groen links 
Maar wel een gladjanus met inclusieve ideeën voor een duurzame toekomst waar ruimte is voor een ieder ongeacht geslacht, afkomst of geloof
Hoop dat Sylvana straks iedereen op z’n plek zet in de kamer. Enige lichtpuntje nog tot nu toe
Fucking hell dat FvD dan even groot is als GL…ik trek dit echt niet hoor.
Neeee niet FVD. Ik dacht dat ze klaar waren na dat gezeik met hun racistische whatsapp groepjes. Enge mannetjes.
Wel godnondeju
Maar ze bedoelt dat sommige mensen uit andere beweegredenen op de pvv stemmen - we hadden het over kamerleden maar dat terzijde - dus dat snap ik wel, maar je kan niet ontkennen dat voor die mensen het racisme ze niet tégenhouden en je zou dus kunn n zeggen dat dat je inherent racist maakt.
Oké, maar dan nu een inhoudelijke reactie?