Fvd. Doodeng dat je nu overal partijen, die de waarheid ontkennen en de wetenschap belachelijk maken.
Ik denk dat veel mensen stemmen op een partij omdat ze hopen dat er een bepaalde verandering komt. Ik ken veel ondernemers die geen corona ontkenners zijn maar die wel op Baudet hebben gestemd omdat ze willen dat er een kritischer geluid moet komen wat betreft de maatregelen.
En ik ken ook een aantal mensen die naar mijn idee niet racistisch is maar die wel op Wilders gestemd hebben omdat ze vinden dat er kritischer gekeken mag worden naar het immigratiebeleid of naar Europa.
Ik heb het idee dat GroenLinks allemaal dingen roept waar ik het mee eens ben maar die niet altijd haalbaar zijn. Ik zie Groenlinks gewoon niet regeren net zoals ik Wilders niet zie regeren omdat wat hij roept ook niet haalbaar is.
Ja heb ook op haar gestemd! Blij mee want twijfelde eerst omdat ik dacht dat ze op plek 10 het sowieso wel zou redden.
Ik kan hier geen keuze in maken. Beide zijn zo onverdraagzaam en dat dat nu best breed is geaccepteerd vind ik echt om te huilen
Dan ben je racist by default. Not a good look.
Forum, pvv hun one issue over racisme is kut maar verder stemmen ze soms best… oké in de kamer? Soms best links en diervriendelijk enzo. Forum is in elk mogelijk opzicht gewoon kut.
Ja hè, ik vind Wilders echt vreselijk en zal me echt nooit kunnen vinden in zijn vreemdelingenhaat, maar fvd vind ik nog een slag valser ook, venijniger met hoe verachtelijk ze zijn en ook alles in twijfel trekke
Wat zijn dit voor mensen? Waar kijk ik naar haha
Maar ze is zooooo’n moooi mens haha
Ik ga stoppen met kijken en naar mijn linkse eilandboerderij in stardew valley
Wat lopen ze op straat te creepen allemaal
Maar op het moment dat een partij zwart op wit heeft staan oa dat de islam moet worden verboden en piet weer zwart moet worden… dan kunnen ze aan de andere kant roepen iedereen krijgt een gratis woning + €10.000 gratis en een salaris van €5.000 per maand dan alsnog telt dat racistische gedeelte toch veeeel zwaarder?! Voor mij tenminste wel en ik mag toch hopen dat sommige mensen nog hun verstand daarbij gebruiken + even lezen wat dit soort engnekken nog meer roepen én willen
Sowieso Fvd, Baudet staat totaal buiten de realiteit. Vind zijn achterdocht tegenover alles en iedereen die het niet met hem eens zijn soms echt waanachtig overkomen. En dan gaat het nog niet eens over de inhoud.
Fvd heeft ook echt geen karakter, ze klampen zich vast aan allerlei groepen rare types (anti vax moms, boeren, Corona ontkenners, extreemrechts), alles om maar zieltjes te winnen. Vind dat echt sneu, zelfs in achterlijk beleid kunnen ze geen lijn trekken
Het forum loopt ook helemaal vast bij mij en voordat ik eindelijk een post heb getypt zijn we alweer vier onderwerpen verder en heb ik de voorgaande posts gemist gaha
De man met de bril heet Gert. Change my mind.
Ah ‘geen geld naar de Grieken’ door deze mevrouw
Riep net naar mijn vriend: “Wij gaan NIET NAAR VLIELAND!”
wtf doen deze mensen op straat trouwens (of heb ik de disclaimer gemist)
Hahaha ja die begreep ik ook niet