Sowieso Fvd, Baudet staat totaal buiten de realiteit. Vind zijn achterdocht tegenover alles en iedereen die het niet met hem eens zijn soms echt waanachtig overkomen. En dan gaat het nog niet eens over de inhoud.
Fvd heeft ook echt geen karakter, ze klampen zich vast aan allerlei groepen rare types (anti vax moms, boeren, Corona ontkenners, extreemrechts), alles om maar zieltjes te winnen. Vind dat echt sneu, zelfs in achterlijk beleid kunnen ze geen lijn trekken
Het forum loopt ook helemaal vast bij mij en voordat ik eindelijk een post heb getypt zijn we alweer vier onderwerpen verder en heb ik de voorgaande posts gemist gaha
De man met de bril heet Gert. Change my mind.
Ah âgeen geld naar de Griekenâ door deze mevrouw
Riep net naar mijn vriend: âWij gaan NIET NAAR VLIELAND!â
wtf doen deze mensen op straat trouwens (of heb ik de disclaimer gemist)
Hahaha ja die begreep ik ook niet 
Ik heb zelf niet op PVV gestemd maar ik denk dat iedereen framen als racist die op de PvV stemt ervoor heeft gezorgd dat ze zo groot zijn geworden. Je wordt al snel uitgemaakt voor racist in NL en gecanceled als je een beetje kritisch bent op het immigratiebeleid.
FvD.
Ok Dorien.
âIk geen geld dus het buitenland ook geen geldâ
Beide walgelijk maar fvd is nog walgelijker dan pvv en pvv stemt soms nog onverwachts links op sommige punten.
Goed verhaal van deze vrouw zeg mijn god
Voor PVV stemmers is de weg naar huis lastig denk ik
Dorien doet het voor ons hĂš!!!
Hahahaha ja deze vrouw die stemt voor hun financiĂ«le standpuntenâ
Meid, was het maar zoân feest. Blijkbaar is het tegenovergestelde waar.
Nja als we niet erkennen dat dit sentimenten zijn die onder heel veel mensen leven gaan we dit niet kunnen veranderen. Ik ben het er ook niet mee eens, maar we moeten ons kunnen verplaatsen in hoe die gedachtegang gaat.