Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Die denkt dat Geert zelf met een zak geld langskomt omdat haar onderneming slecht liep door corona

7 likes

Voor de financiĂ«n, voor m’n kinderen.
Allemaal gelul om niet te hoeven zeggen waar het echt om gaat. Tuurlijk Dorien.

7 likes

Nee laten we het even real houden

8 likes

Maar er is toch een verschil tussen kritisch zijn op het migratiebeleid en één groep geheel weg zetten zoals Wilders doet?

3 likes

Sinds wanneer is politiek gezellig.

3 likes

Ik vraag me af of mensen die rechts gestemd hebben iets zouden durven zeggen in dit topic. Iemand?

2 likes

God ik kén die Dorien ergens van
maar waarvan

Waar ik mij trouwens over verbaas is dat de partijen van de twee mensen die aandacht hebben gegeven aan de toeslagenaffaire de grootste verliezers zijn en dat de VvD heeft gewonnen. Ongelofelijk eigenlijk,

9 likes

Facebook

3 likes

Alleen maar

• Minder

0 stemmers

Dorien moet maar niet het boegbeeld voor Zoetermeer worden

Hahaha die vrouw JA WE HEBBEN NERGENS RECHT OP BOEHOE ONZE FOTOSTUDIO

Ehm hallo wat denk je van de now-regeling, diverse soorten uitkeringen, zorgtoeslag, huurtoeslag, kinderbijslag, aow, etc etc etc. Hoezo je hebt nergens recht op? Dan snap je écht niet dat er mensen zijn die alleen een rode kruis tentje hebben met 30 anderen EN DAT WIL JE DAN OOK NOG AFPAKKEN

18 likes

Stemmers in Zoetermeer

• Who cares

0 stemmers

Willen we meer of minder immigranten? MEER. Keigezellig

6 likes

Maar pff ik zou ook echt niet weten hoe je iemand ervan kan overtuigen om wél om anderen te geven als dit gewoon zo sterk is? Hoe dan? Waar kun je dat fundament lostrekken?

2 likes

Moet zeggen dat alle reacties niet echt uitnodigen om hier dan bijvoorbeeld uitleg over te geven. Vind een discussie helemaal prima, maar als je niet met de meute meelult hier word je bijna afgeslacht.

8 likes

Dit dus. Ik zou er never nooit op kunnen stemmen, maar dit soort sentimenten aan de kant schuiven polariseert alleen maar. Je moet op zijn minst kijken naar waarom mensen zo stemmen. Pas dan kan je verder met verandering.

6 likes

Ik denk dat er hier vrij agressief wordt gereageerd als je op rechts stemt, dus ik denk niet dat iedereen zich vrij zal voelen om te zeggen dat je PVV of FVD hebt gestemd

3 likes

Oh wow dit is dus z’n signature dansje?

3 likes

Ik doe mee!

1 like