Die denkt dat Geert zelf met een zak geld langskomt omdat haar onderneming slecht liep door corona
Voor de financiĂ«n, voor mân kinderen.
Allemaal gelul om niet te hoeven zeggen waar het echt om gaat. Tuurlijk Dorien.
Nee laten we het even real houden
Maar er is toch een verschil tussen kritisch zijn op het migratiebeleid en één groep geheel weg zetten zoals Wilders doet?
Sinds wanneer is politiek gezellig.
Ik vraag me af of mensen die rechts gestemd hebben iets zouden durven zeggen in dit topic. Iemand?
God ik kĂ©n die Dorien ergens vanâŠmaar waarvan
Waar ik mij trouwens over verbaas is dat de partijen van de twee mensen die aandacht hebben gegeven aan de toeslagenaffaire de grootste verliezers zijn en dat de VvD heeft gewonnen. Ongelofelijk eigenlijk,
Alleen maar
- Minder
0 stemmers
Dorien moet maar niet het boegbeeld voor Zoetermeer worden
Hahaha die vrouw JA WE HEBBEN NERGENS RECHT OP BOEHOE ONZE FOTOSTUDIO
Ehm hallo wat denk je van de now-regeling, diverse soorten uitkeringen, zorgtoeslag, huurtoeslag, kinderbijslag, aow, etc etc etc. Hoezo je hebt nergens recht op? Dan snap je écht niet dat er mensen zijn die alleen een rode kruis tentje hebben met 30 anderen EN DAT WIL JE DAN OOK NOG AFPAKKEN
Stemmers in Zoetermeer
- Who cares
0 stemmers
Willen we meer of minder immigranten? MEER. Keigezellig
Maar pff ik zou ook echt niet weten hoe je iemand ervan kan overtuigen om wél om anderen te geven als dit gewoon zo sterk is? Hoe dan? Waar kun je dat fundament lostrekken?
Moet zeggen dat alle reacties niet echt uitnodigen om hier dan bijvoorbeeld uitleg over te geven. Vind een discussie helemaal prima, maar als je niet met de meute meelult hier word je bijna afgeslacht.
Dit dus. Ik zou er never nooit op kunnen stemmen, maar dit soort sentimenten aan de kant schuiven polariseert alleen maar. Je moet op zijn minst kijken naar waarom mensen zo stemmen. Pas dan kan je verder met verandering.
Ik denk dat er hier vrij agressief wordt gereageerd als je op rechts stemt, dus ik denk niet dat iedereen zich vrij zal voelen om te zeggen dat je PVV of FVD hebt gestemd
Ik doe mee!