Ik heb zelf niet op PVV gestemd maar ik denk dat iedereen framen als racist die op de PvV stemt ervoor heeft gezorgd dat ze zo groot zijn geworden. Je wordt al snel uitgemaakt voor racist in NL en gecanceled als je een beetje kritisch bent op het immigratiebeleid.
FvD.
Ok Dorien.
âIk geen geld dus het buitenland ook geen geldâ
Beide walgelijk maar fvd is nog walgelijker dan pvv en pvv stemt soms nog onverwachts links op sommige punten.
Goed verhaal van deze vrouw zeg mijn god
Voor PVV stemmers is de weg naar huis lastig denk ik
Dorien doet het voor ons hĂš!!!
Hahahaha ja deze vrouw die stemt voor hun financiĂ«le standpuntenâ
Meid, was het maar zoân feest. Blijkbaar is het tegenovergestelde waar.
Nja als we niet erkennen dat dit sentimenten zijn die onder heel veel mensen leven gaan we dit niet kunnen veranderen. Ik ben het er ook niet mee eens, maar we moeten ons kunnen verplaatsen in hoe die gedachtegang gaat.
Die denkt dat Geert zelf met een zak geld langskomt omdat haar onderneming slecht liep door corona
Voor de financiĂ«n, voor mân kinderen.
Allemaal gelul om niet te hoeven zeggen waar het echt om gaat. Tuurlijk Dorien.
Nee laten we het even real houden
Maar er is toch een verschil tussen kritisch zijn op het migratiebeleid en één groep geheel weg zetten zoals Wilders doet?
Sinds wanneer is politiek gezellig.
Ik vraag me af of mensen die rechts gestemd hebben iets zouden durven zeggen in dit topic. Iemand?
God ik kĂ©n die Dorien ergens vanâŠmaar waarvan
Waar ik mij trouwens over verbaas is dat de partijen van de twee mensen die aandacht hebben gegeven aan de toeslagenaffaire de grootste verliezers zijn en dat de VvD heeft gewonnen. Ongelofelijk eigenlijk,