Maar op zich is toch ook wel een beetje globaal bekend wat de uitslag gaat zijn? Misschien niet tot de zetel nauwkeurig, maar het wordt denk ik niet echt een totale verrassing. Hoe kan het dan een teleurstelling zijn?
Ah ja, dat is bij mij chronisch dus had daar niet bij stilgestaan.
Omg zoveel
@Nevertheless op 123 stemmen ben jij tot nu toe de enige! Vertel ons alles
maar serieus wel benieuwd, stem je dan echt 2x zegmaar? Of vertel je gewoon wat je hebt gestemd en registreren zij dat oid? En deed iedereen mee?
Idd van hoe kunnen mensen zo kut zijn, wat is dit nou weer.
Oja mensen zijn sowieso kut dat wist ik eigenlijk al, maar hoe dan???
Ik haat iedereen.
Waarom haat iedereen elkaar en zijn mensen zo fucking egoïstisch.
Haha grappig, oh nee eigenlijk moet ik hier een beetje om huilen.
En ik ben altijd een beetje bang voor onverwachte teleurstellingen, maar dat is niet echt reëel.
Maar ik ga toch wel kijken, zin in!
Wat leuk om te lezen! 
En een goed teken dat de rij zo lang was en zoveel mensen zijn gaan stemmen. Je berichtje vrolijkt mij weer op, had net een filmpje van mijn FvD stemmende vriendin gekregen over hoe linkse extremisten het gezicht van GroenLinks zouden bepalen die ik nog niet wilde bekijken dus dit geeft de burger weer moed haha.
Whoooooah goals! Vooral die quacemole
enjoyyy
Dit gevoel had ik toen Trump werd gekozen dus ik snap het wel!
Gestemd op de nummer 20 van Pvda, Barbara Oomen. Ik heb nooit pvda gestemd, maar zij komt zo op voor gelijke kansen en gelijke rechten, inclusie. Ze is hoogleraar op het gebied van mensenrechten. Ik hoop dat ze het gaat redden met voorkeursstemmen.
Haha thank god dat wij hier niet maar twee partijen hebben en het stemmen nog wel redelijk vlot gaat.
High five 
Dat ook nog! Had ik niet eens aan gedacht.
Eigenlijk een lose-lose dit, maar misschien ietjes minder omdat ik hem zie aankomen 
Mijn vriend wil wel stemmen maar omg hij is niet vooruit te branden
Ah mensen zijn massaal aan het stemmen, opkomst is nu 74%
Ik ook maar ik kon zo doorlopen en ik zag een grote dikke stapel met stempasbrieven 
Sleur hem aan zijn oren mee naar buiten!
Ik stemde in een gymzaal en ze stonden in de kleedkamer die als uitgang diende! Ze vragen of je wil doorgeven waar je op gestemd hebt via een papier waarop alle partijen staan. Deze doe je dan in een doos. Je gegevens staan er niet op dus het is anoniem. Ze zeggen er wel duidelijk bij dat dit niet als extra stem geldt en het is ook niet verplicht om in te vullen als je naar buiten loopt.
Ik denk dat veel mensen in de laatste 1,5/2 uur hebben gestemd, mijn vriend en ik zijn net terug en hebben een half uur in de rij gestaan! Het was echt druk.
Mij ouders stemmen dus voor de pvv. Vind dat dan toch jammer. Heb zelf GroenLinks gestemd, dus compleet andere kant ook.
Zij vinden alles wat Geert zegt waarheid. En tuurlijk, hij zegt vast ook wel dingen waar die best een punt heeft. Het gaat mij echt op de manier waarop ook. Kan niet op zo’n partij stemmen dan.
GroenLinks sluit voor mij veel meer aan op hoe ik de toekomst zie ook.