Ja ik dacht al ik verwoord het niet goed - ik bedoel niet dat het om mij gaat of dat ik wil laten zien dat ik van de goeie ben omdat ik anders bang ben dat ik in een slecht daglicht sta ofzo? ik spreek mijn buren gewoon ik zou ook niet een poster opplakken om aan hén op een passieve manier te laten zien dat ik hun niet weg wil hebben hoor!! maar ik woon in bos en lommer en vind het idee zoals @crazyplantlady ook beschrijft helemaal niet gek? je postte eerder vandaag zelf dat je geen zin had om naar buiten te gaan omdat in je hoofd elke witte Nederlander die je op straat ziet boos en met fakkels is; ik kan mij voorstellen dat (een veelvoud) van visuele uitingen zoals bijvoorbeeld posters op ramen en lantaarnpalen een heel klein beetje het gevoel kan benadrukken van oké, het zijn echt heel veel stemmen op wilders maar de grote meerderheid van de mensen heeft ook níet op hem gestemd (en deelt het gedachtengoed hopelijk ook niet).
maar goed als jij er uit wil halen dat ik of anderen die zoiets geen slecht idee vonden van plan zijn een poster op te plakken en er verder over te zwijgen is dat ook goed