Are you okay tho…
Jij bent echt wereldvreemd, wauw
Zullen we a la US en Jim Crow wetten interraciale relaties maar meteen bij de wet verbieden mensen?
Misschien moeten we hier ook gewoon niet op ingaan. Don’t feed the troll.
Een niet-blank iemand kan een Nederlander zijn zonder dubbel paspoort.
Nadenken over eventuele consequenties en vooral over wat het voor de kinderen zou kunnen betekenen.
Je begrijpt de wereld echt niet he. In sommige landen krijg je je nationaliteit mee van je ouders. Dus maw: niet voortplanten met iemand van een andere nationaliteit. Maar blijf vooral lekker in je mooie witte bubbeltje leven meissie
Nee man, jij mag je niet voortplanten met je vriend want dubbele nationaliteit en dus mag jouw kind niet eens bestaan joh.
Nou nee hoor, dat is een misvatting. Heel veel landen staan een dubbele nationaliteit toe, even snel gegoogled maar hier vind je een lijst: Dual Nationality: Which Countries Allow it? | Bluemina
En als moeder van een kind met dubbele nationaliteit vind ik het echt heel zorgelijk hoe blijkbaar heel veel mensen tegenover een dubbele nationaliteit staan in Nederland. Zou jij je Nederlanderschap zomaar weggooien?
Fun fact, de schoonmaakster vindt handen afhakken een goede straf voor mensen die diefstal plegen.
Uit welk bericht maak je op dat ik blank ben? Mijn familie is indonesisch maar er is geen sprake van een dubbele nationaliteit. Ik heb het zoals Geert niet over kleur maar over je dubbele nationaliteit. Zoals je zelf zei
Wel erg bizar dat je een dubbele paspoort niet kan opheven. Was dat altijd al zo in het land waar je familie vandaan komt?
Joh al zou je wel van die nationaliteit af willen, dat kan echt niet zomaar. Succes bij de ambassade.
Oh en @astridmagnussen stop eens met het woord ‘blank’
Ja dit dus, hoofdpijn.
Mag ik dan stoppen met belasting betalen please
Ik wil niet als een dominee klinken maar laten we stoppen met mensen die op de PVV gestemd hebben debielen noemen of ze wegzetten als dom. Dat maakt verdeeldheid echt alleen maar erger.
Ja. Zo werkt een rechtsstaat niet.
Sicko ben je
Ik mis echt bij al jouw berichten deze optie ‘’ sorry not sorry
maar goed @Shaaar heeft wel een punt misschien kunnen we hier beter niet op reageren
Het werkt uberhaupt niet zo. Welke helft van mij moet ik er dan af snijden om naar Marokko te sturen?