Ja heel eng ik pis in mijn broek joh. Wow.
Ja blijkbaar is dat wel heel eng aan de reacties te lezen.
Ja okĂ© duh, maar voor criminaliteit hebben we al iets namelijk het strafrecht. Dat heeft helemaal niks met nationaliteit van doen is mân punt.
Het probleem zit âm in een ander standpunt: verbod op dubbele nationaliteit. Het is bijna onmogelijk (en kost veel geld) om daar afstand van te doen. En om terug te komen op jouw punt, al zou ik iets crimineels doen waar de fuck moet ik heen? Ik spreek niet eens de taal van mijn dubbele nationaliteit ben er zelfs nog nooit geweest. zie me daar al staan met mân koffer.
Je kan mensen toch niet zomaar een land uitzetten. Misschien moet je je eens verdiepen in waar criminaliteit vandaan komt, ook niet uit het niks namelijk. Het is niet zo simpel oorzaak-gevolg âiemand steelt iets en wordt gedeporteerdâ.
En sta je dan ook achter de-islamisering? Waarom dan?!
Ja dan moet je dus maar niks crimineels doen hĂš!!!
Nou mân handen beginnen wel aardig te jeuken ondertussen om met een hamer in het rond te slaan misschien beter nu doen nu het nog kan voordat ik uitgezet word.
Niet mijn standpunt maar dat van de PVV.
En welk standpunt zegt dat iedereen met een dubbele nationaliteit eruit moet en dat het niet mag? Kan ook alleen vinden dat Geert vindt dat die niet mogen stemmen
Ja islam linken aan terreur, geweld en onveiligheid. Echt niks mis mee hoor!!
Ik snap de frustratie hoor, ik maak mezelf ook echt zorgen om wat dit gaat betekenen voor het klimaat, de moslims in ons land, voor europa, voor de verdeeldheid, voor asielzoekers.
Maar mensen wegzetten als dom maakt het gewoon echt alleen maar erger
Waar haal je ĂŒberhaupt het idee vandaan dat je het acceptabel vindt om mensen met een dubbele nationaliteit of een enkele, maar andere dan de Nederlandse nationaliteit anders te behandelen dan hoe jij zelf behandeld wordt, zie je werkelijk niet in hoe problematisch dit is?
Woon jij in een wijk met minstens 75% moslims?
Zou het werken als linkse partij volgende keer veel meer zit op âwe doen dit voor jou, truus en miep en janâ ipv voor toekomst? Dom rechts kan niet goed in toekomst kijken. Misschien zou anders framen helpen? Meeste stemmers lezen toch geen programma
Oja laten we iedereen die niet-Nederlands bloed heeft het stemrecht ontnemen.
Er was al eens zoân man die op basis van afkomst mensen rechten ontnam, hoe liep dat ook alweer af?
Ew waarom like je mijn post ik ben het met je oneens he
Nee maar wel in een appartementencomplex met ongeveer 50% moslims. Wat dan?
Blz 8 van zijn verkiezingsprogramma: verbod op dubbele nationaliteit.
Maar gelukkig valt het mee en verlies ik alleen mân recht om te stemmen
Het is eigenlijk al niet eens vanzelfsprekend dat je met een andere nationaliteit in een ander land mag wonen, ja. âAnders behandelt wordenââ is in dit standpunt weg gestuurd worden als je iets crimineels doet. Kijk, het is dat we de criminelen met alleen een Nederlandse nationaliteit niet het land kunnen uitsturen, ergens into space ofzo, anders was ik daar ook voor hoor.
waarom??
Zoals ik hier zelf al een paar keer gelezen heb, een paar mensen zijn niet de hele groep