Tweede Kamerverkiezingen 2023 #3

Wie?

Ik en ik ben, denk ik, niet de enige. Vandaar we. Maar je hebt gelijk, niet voor anderen spreken. Ik pas het aan.

4 likes

Ik snap echt niet hoe jullie hier nog naar kijken

Wat kan ik zeggen, cringe is echt mijn koffie

14 likes

Het is echt zo’n car crash in slow-motion waar ik m’n ogen niet vanaf kan houden.

5 likes

Hahaha wat een circus. Die kop van Agema ook :clown_face:

5 likes

Omg dat geram op die tafeltjes. Wat eng!

1 like

Ik zit even bij te lezen en omg :clown_face: :clown_face: :clown_face: Wat een genante vertoning.

Wilders en Yesilgöz haten elkaar volgens mij echt zo erg

1 like

Als ik Schoof zou zijn, zou ik gewoon lekker aftreden nu. Wat een circus is dit zeg. Achterlijk gedoe van de PVV.

Alsof hij niet wist met wie hij in zee ging? Dit soort gedrag kun je toch verwachten. Zijn keuze.

20 likes

Ja tuurlijk, maar Wilders gooit hem letterlijk in z’n eerste week al onder de bus. Snap dat er weinig normaals valt te verwachten van de PVV, maar ik vind dit wel echt heel snel.

1 like

Deze samenvatting nu op het NOS Journaal haha OMG het is nog erger dan ik dacht. :cold_sweat:

6 likes

Nou inderdaad, zit er ook naar te kijken. Ik gaf ze tot het einde van het jaar, maar als dit zo doorgaat dan is dit toch heel snel onwerkbaar.

1 like

Ik vind oktober ver weg!

Geen gek idee. Hier is voor Schoof toch ook geen eer aan te behalen. Het is zo gĂȘnant allemaal.

1 like

Ik blijf het zo raar vinden zat zij van alles blijven communiceren via twitter/x. De meeste Nederlanders gebruiken dat niet en je kunt niet eens zonder account bij hun tweets.

5 likes

Ik denk dat je je daarin vergist en veel mensen wel een account hebben om mee te kunnen lezen.

2 likes

Ja leuke eerste werkdag zo. Met hangende pootjes naar huis denk ik. Wilders is nog niet gewend aan z’n nieuwe rol geloof ik

De motiediarree is ook weer volop bezig. Mijn god wanneer wordt dat voorstel van het CDA voor een motiemaximum nou eens doorgezet?

3 likes

Ik vind het vooral oridinair

2 likes