oh nee Hoekstra is, ik ga even afwassen
score na 5 zinnen:
- slecht gesproken Engels
- het gehad over het weer
Met dit spreektempo hoop ik dat je veel afwas hebt staan
Note to self: bingokaarten maken voor saaie sprekers
Hoe ging dit 20 jaar geleden, zaten ze dan allemaal met hun 5 kg wegende laptop te msnāsn?
papieren vliegtuigjes
Hahahahaa ik ga stuk, zo op je plek gezet.
Haha Ouwehand keek echt als een puber die vermanend door de conrector wordt toegesproken
Hahaha die extreem vermoeide reactie van Arib
We hebben tot 3 uur 's nachts gedebatteerd
āHalf 4 ā
Moet nog steeds bijkomen ervan
Arib is het nog niet zat, vind ik bewonderenswaardig
Haha oh laf die gesprekjes tussen Arib en Ouwehand
āu zou het kort houden?ā
āja maar voorzitter dit kan ik toch niet laten lopen⦠ā
ānee dat dacht ik welā
Dit filmpje heb ik vorige week zo vaak gekeken haha blijf het grappig vinden.
Lijkt me wel pittig om Rutte te zijn pff. Niet dat hij het niet verdiend, absoluut wel. Maar ik vraag me af hoe hij eronder is, doet hem het überhaupt iets dat er zo weinig vertrouwen in hem is of vindt hij het alleen erg dat zijn positie zo onder druk staat?
Ik denk dat hij het erg vindt dat zijn positie onder druk staat omdat hij oprecht denkt dat we niet zonder hem kunnen.
Daar had ik het vorige week met een vriendin over! Lijkt mij niet dat hij van het weekend chill op de bank heeft gezeten van aah boeiend wat iedereen denkt.
Lekker pakkie wel van klaaf
Haha echt zoān kleuter ook⦠āiK nEeM hEt NiEt TeRuGā¹ā
Kan me echt geen ruk schelen eerlijk gezegd, hij heeft het aan zichzelf te danken. Zwelg er maar lekker in
Haha Jetten verlaat het gebouw zodra Baudet naar voren loopt
Lol theatrale Baudet die zegt dat de rest niet theaterig moet zijn
Tuurlijk heeft hij het aan zichzelf te danken. Ben alleen benieuwd welke emoties hij precies voelt, niet om daar medelijden mee te hebben maar omdat ik benieuwd ben naar hoe dat werkt in zijn hoofd.