Ik hoor een beetje ‘bek houden je bent een eenman (vrouws) fractie, wie denk je wel dat je bent’ in haar toon maar misschien ligt het aan mij
De ondertoon voelde bijna als “Je mag al blij zijn dat je evenveel spreektijd hebt als de rest”
Over de voorgedragen informateur (motie van Kaag) + motie van Eermans om na de formatie de documenten openbaar te maken
Ik ben benieuwd wat Wilders nu allemaal zegt tegen Ouwehand
Ik schakel nu pas in! Heb ik veel gemist?
Rutte heeft toegegeven en gaat toch aftreden
Ben altijd zo benieuwd na die gesprekjes zo net na het debat, zoals nu tussen Wilders en Ouwehand. Jammer dat we niet mee kunnen luisteren 
Hahaha en ik ben de president van Frankrijk
Denk dat ze samen best leuke gesprekken hebben, allebei pittig en oppositie
Ohhh thanks!
Grappig om te zien ook dat Ouwehand nu nog allemaal gesprekjes voert en mensen opzoekt. De rest zit als een zoutzak of is pleite

Haha m’n vader “En niet te geloven dat ze opa Willink weer als informateur willen” 
Zooo en nu lekker eten Ariba, klaar met deze schijtdag
Benieuwd wat voor (terechte) rel er weer ontstaat na de informatieronde. Maar Willink zal wel op z’n notities passen
De meest foute boyband ooit.
Mwah heel veel boeiends was het niet hoor, vooral veel mensen die op Kaag aan het mopperen waren dat ze Rutte nu niet uitsluit en verder wat herhaling van donderdag.
Succes met je toets!
Het is duidelijk. Coalitie met VVD, CDA, D66 en een Volt of Ja21 komt eraan. Kaag is niet te vertrouwen (geen verrassing) en Rutte blijft de komende jaren dingen vergeten.
Waarom vind je Kaag niet meer te vertrouwen? Ik heb zelf niet op haar gestemd omdat D66 mijn partij niet is, maar ik vind echt dat ze verstandig en sterk gehandeld heeft de afgelopen week.
Ik geloof ook niet dat ze zomaar zo’n conservatieve coalitie (als met JA21) instapt, dat zou voor D66 op de lange termijn toch ook helemaal niet voordelig uitpakken?