Tweede Kamerverkiezingen 2023

Iemand enig idee wie deze verschrikkelijke man is die nu aan het woord is? Ik gok fvd?

Oeh welke?

Waar zie je jezelf over vijf jaar? Noem drie slechte eigenschappen? Hoe functioneer jij in een team?

Neee haha ik bedoel die man die hele tijd over de islam heeft tegen Bosma?

“Krijgen ze spijt van…”

1 like

“noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf”

1 like

Lekker intimideren vriend.

1 like

krijgen ze spijt van, maar gaan desondanks tot hun recht komen(?)
klinkt niet zo als je dit zegt he haha

1 like

Die Markuszower is toch ook van de PVV, ik had verwacht dat zijn eigen partijleden wat milder zouden zijn.

1 like

Als PVV-kandidaat Kamerlid trok hij zich in 2010 als nummer vijf van de kandidatenlijst terug toen CDA-minister Ernst Hirsch Ballin partijleider Geert Wilders waarschuwde dat Markuszower volgens de AIVD contacten c.q. informatie zou hebben overgedragen aan een buitenlandse mogendheid; naar alle waarschijnlijkheid ging het om de Mossad.[1][2] Markuszower is in 2010 opgepakt voor verboden wapenbezit bij beveiligingswerkzaamheden.[3]

(Bron: Wikipedia)

leuke vent

2 likes

Kijk ook nog even onder persoonlijk…

oei, daar had ik overheen gelezen… Eng mannetje

Leuke volksvertegenwoordiger ja.

Ik ben zo benieuwd wie uiteindelijk gekozen wordt…

Weten we wanneer de uitslag komt?

Heel random, maar ik vind haar stem en accent altijd heel fijn om naar te luisteren

1 like

Grappig ik vind haar juist onzeker/hakkelig (is dat een woord :joy:) en nu niet zo prettig om naar te luisteren

Ja nu wel minder inderdaad :sweat_smile:
Meer in het algemeen haha

1 like

Ja ze lijkt een beetje zenuwachtig.

1 like

Ja! En de manier waarop zij de controle heeft in de Kamer is bewonderenswaardig.

Zou Bergkamp een kans maken?

1 like

Op wie zouden jullie stemmen?

Nieuwe kamervoorzitter
  • Arib
  • Bergkamp
  • Bosma

0 stemmers

Edit; en wie denken jullie dat wordt gekozen door de TK?

• Arib
  • Bergkamp
  • Bosma

0 stemmers

Ik denk eerste bergkamp de meeste stemmen, en dat dan mensen denken shit willen we wel iemand van d66 en dan kiezen ze Arib :crossed_fingers:

2 likes