Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ga leren!! Snel offline jij! (zeg ik terwijl ik nog 90 pagina’s moet lezen)

Ik bedenk me nu dat ik ooit zo’n boek moest lezen voor een vak, geschreven door de mentor van Berry over de rechtsstaat enz. Die heb jij vast ook? Kan me er precies niks meer van herinneren 🥲

2 likes

Wie was die man die ‘koude rillingen’ riep na Arib?

Ik denk dat mensen niet willen stemmen op Bergkamp omdat ze echt geloven dat Rutte daar een vinger in de pap heeft gehad. Ik ben er zelf nog niet over uit of dat zo is of niet.

Ik vind Arib gewoon een leuk mens. Wil haar een knuffel geven.

1 like

Net de expeditie dit

1 like

Ik vroeg me de hele tijd af hoe dit stemmen zou gaan, maar had niet verwacht dat dit zoo kneuterig zou zijn haha

3 likes

Lijkt wel de vuurbeker van Harry Potter.

3 likes

Die stembus ook haha lijkt net een thermos of een collectebus

3 likes

Maar dit gaat vet lang duren ouwe. Steeds 1/3 (zeiden ze dat) van de mensen en dan twee rondes pfff

het is ook zo suffig dat de stemming dus zo van het moment afhangt he.

Leuk hoor voor de 3e keer dezelfde grap

5 likes

hebben ze niet even een app of een online poll kunnen maken, het is 2021 hoor!!

1 like

Ja beter deden ze ff een Kahoot ofzo

10 likes

“WILDEEERS did you put your name in the goblet of fire?!” - Harry Potter and the tweede kamer

9 likes

Had het leuker gevonden als ze net als wij zo’n gigantisch stembiljet zouden krijgen en ze dan staan te stuntelen met hun rode potloodje en het niet meer opgevouwen in die bus krijgen

7 likes

Ik was ff vergeten hoe dat muziekje ging maar nu heb ik spijt dat ik het het opgezocht

3 likes

image

7 likes

In die mini bus/thermoskan ook hahaha
Echt top leedvermaak

4 likes

zou wilders op Bosma stemmen?

Hahhaa ja en dat ze vloekend en zwetend om 3 uur 's nachts nog bezig zijn met die kutstemming (sorry Arib correctie, half 4 :unamused:)

4 likes

Tuurlijk, sws niet op die andere ‘Marokkanen’

1 like