Ik was (ben) echt Aribfan dus sowieso bevooroordeeld maar hallo wat is deze D66-stronghold opeens overal??? ??? ??? ??? ???
TJIEERY HET IS TJIEERY
Neeheee het is Thie-RRurIE
Sorry vriend maar volgens mij zei hij dat ook (en daarna niet maar maar dat zou ik ook doen als je zo zeikt)
Tjerrietomaat
Ben het wel eens met Wilders dat dit zaakje stinkt. En het zal het vertrouwen in de politiek en de waarschijnlijk komende coalitie met vvd en d66 in het bijzonder geen goed doen. Maar goed over 4 jaar is iedereen alles weer vergeten en stemmen we nog maar eens op Marky Mark
Ik vind het daarom ook zo gek dat ze toch zoveel stemmen heeft gekregen. Ik zou denken dat mensen hierdoor juist denken hmm toch maar niet.
Maar ja dus idd precies weer dat niemand het echt boeit en toch weer stemt nu dan op haar ipv mark
Hoeveel zetels hebben de VVD en D66 nu samen in de kamer?
Edit. 58. Aanzienlijk deel van de stemmen.
Het is heel obvious: D66, VVD, CDA en DENK = 76 minus 2 afwezige kamerleden
ik heb het debat van gisteren nog niet gezien, dus dit is spuit 11 maar ik ben echt shocked dat Rutte toegeeft gelogen te hebben en nog staat ie daar??
https://www.instagram.com/p/CNU_R1LpoKY/?igshid=jncr21tglvmo
Met CDA erbij +15 = 73, zou me ook niet verbazen
Oja cda natuurlijk ook voor haar ugh
Ik hoop maar gewoon VVDâers die het er niet mee eens waren en dan maar âfoutâ hebben gestemd ipv op een ander want dan verraden ze hun partij niet maar âoeps foutjeâ
Maar waarschijnlijk gewoon niet capabele mensen helaas
Ik denk niet dat je het met opzet doet, maar het woord halfbloed heeft een behoorlijk negatieve lading. Ik ben waarschijnlijk niet de juiste persoon om het goed uit te leggen maar woorden als dubbelbloed of gemixt zijn passender.
Stop trying to make D66 happen
Ah ik bedoelde het niet als aanval ofzo! Maar heb de afgelopen weken regelmatig gelezen dat mensen het vervelend vinden dus vandaar.
Vooral tegen Arib toch, die heeft ze best wel vaak aangesproken op maken van filmpjes enzo
Oh ja wat @papaver zegt!
Arib, functie elders