Tweede Kamerverkiezingen 2023

Je zou bijna echt op nieuwe verkiezingen gaan hopen

1 like

Ik heb D66 gestemd maar baal wel echt van deze shitzooi, denk dat ik inderdaad toch maar naar GroenLinks zou uitwijken, in ieder geval wel een linkse partij

Ik heb SP ook zwaar overwogen en baal wel steeds meer dat ik daar niet op gestemd heb

3 likes

er is nu een coronadebat gaande (stiekem hopend dat het lekker los gaat maar zal wel niet)

1 like

Haha ja ik hoop hetzelfde. Snap ook niet waarom er nog geen spoeddebat is gekomen.

1 like

echt hoor… rutte zal daar wel lekker zelfvoldaan zitten dat hij dit moet aanhoren ipv de roast van Mark Rutte deel 2

1 like

ik ga helemaal stuk om geert die niet genoeg tijd heeft voor z’n essay en door z’n speech ratelt

edit: Streamable Video
rapper sjors wilders roept even vijf moties het leven in in 1. 5e minuut

2 likes

hahahaha die ademteugen ook tussendoor

1 like

BBB werd triple B genoemd maar carolein was het daar niet mee eens en vind het minachtend

1 like

Sylvana tegen Rutte :muscle::muscle:

16 likes

ooh vandaar dat hij net z’n excuses aanba

in mijn hoofd is wilders een klein mannetje maar hij is dus even groot als Markie dat verbaast me altijd weer als ze naast elkaar lopen.

4 likes

Hier trouwens het hele filmpje

Echt blij met mijn stem op haar partij! Twijfelde zo, niet echt mensen in mijn omgeving die hetzelfde deden maar heb hiervan echt geleerd: stem met je hart en niet zomaar wat iedereen om je heen doet.

20 likes

ik wist het niet zeker dus ik dacht weet je wat ik ga het niet eens afmaken

16 likes

dankje, ik heb naar eer en geweten het goede woord gebruikt

7 likes

Gaat lekker met alle moties😅

2 likes

er was een coronadebat van flink wat uren maar kwam eigenlijk weinig nieuws uit

2 likes

Ohja angry black woman invalshoek, die is nieuw :unamused:

8 likes

Het zal me benieuwen of hij naar z’n achterban gaat luisteren.

1 like

“waarna zij ontploft.”

Vond het geen ontploffing, maar wel terecht dat ze zo duidelijk is. Er wordt altijd wel lacherig gedaan over die partij en ik snap wel dat ze daarin nu een grens trekt.

26 likes

Beetje mosterd, maar toch:

Ik ben zo zo zo blij met Sylvana in de kamer. Ze doet het echt goed. Ze is scherp, laat zich niet wegzetten, gebruikt begrijpelijke taal en heeft humor. Wat een verademing tov kronkelende oude witte mannen. (beter zijn jullie niet visueel ingesteld :stuck_out_tongue: anders sorry :laughing:)

20 likes