Tweede Kamerverkiezingen 2023

Maar ook daar zitten veel grijstinten in. Kunnen wij een harde grens dicht doen en een hek neerzetten? Zeker niet. Echter: er is heel veel wat wij niet doen of pas heel laat zijn gaan doen dat super dicht bij dichte grenzen komt. Dat lukt onze naaste buren wel, waarom ons dan niet?

1 like

Zeker waar, maar ik vraag me af of het veel verschil heeft gemaakt. Het geografische voordeel van de eilanden is gewoon veel groter en heeft een groot verschil gemaakt, maar het is ook niet echt zaligmakend dat mensen opgesloten zitten in hun eigen land. Of in het buitenland.
Maar volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen want ik ben het wel met je eens. Het hele beleid is gewoon belachelijk softie geweest.

3 likes

Ik hoorde die vanochtend op de radio. Wist niet of ik moest lachen of janken. Wat een poppenkast dat je hier serieus een motie voor aandient

7 likes

Ik wil er wel graag om janken. Als je bedenkt hoe groot die fractie + hun budget is en ze dat dus kunnen verspillen aan dit soort bullshit en als ik dan naar mn eigen partij kijk en zie hoeveel prioriteiten we moeten stellen en snijden in ontelbare belangrijke onderwerpen omdat we zo klein zijn, word ik daar echt sip van…

5 likes

Precies. Echt belachelijk dat ze betaald worden om dit soort shit te verzinnen/roepen. Terwijl ze beslissingen moeten maken voor het hele land…

Ik snap dat indirect de aanpak van de corona maatregelen hiermee bedoeld wordt. En het versoepelen daarvan. Maar deze onzin slaat echt alles

2 likes

hebben jullie al de virale jesse klaver/rob jette content gezien op tiktok en nu rob’s insta? :joy:

5 likes

Tijd om de notulen van die ministerraden openbaar te maken, als dit allemaal klopt heeft de vorige coalitie iets om uit te leggen.

2 likes

Zijn ze vast vergeten. Ik ben cynisch maar ik heb geen hoop meer dat er nog iemand fatsoenlijk accountable wordt gehouden voor die toeslagenaffaire hoor. Zelfs niet nu er elke maand opnieuw weer extra stront daarover naar buiten komt.

22 likes

Ja love it.

1 like

Het verbaast me ook gewoon niet meer.

Even los van al deze miserie:

💪 Ik wil wel even boven op hem gaan zitten. Kijken of hij zich onder mij uit kan worstelen. #metjesterkerzijn 💪 https://t.co/1zolvDq8P0

— Caroline van der Plas (@lientje1967) April 21, 2021

Haha, vind haar toch wel lachen. Wat een flippo van de SGP ook :nauseated_face: :nauseated_face:

14 likes

Ik ook niet. Ze komen overal mee weg. Lachen zich kapot.

Zijn reactie: Van der Tang zegt de boze reacties te begrijpen en hoopt dat ‘we op een gezonde manier over dit onderwerp kunnen blijven discussiëren’. ,Want als dat al niet meer mag, in wat voor een harde samenleving zijn we dan terechtgekomen?”

:cry: :cry:

I know, echt afgrijselijk dat mensen anno 2021 nog zo denken.

2 likes

Wtf, Hoekstra heeft blijkbaar ook gezegd dat hij heeft geprobeerd Omtzigt te ‘sensibiliseren’

Echt ongelofelijk weer dit

Zit het RTL artikel nu te lezen, vooral dit stukje vind ik zo schurftig. Ze geven echt geen fuck.
afbeelding

4 likes

Dit vind ik eigenlijk vooral het nieuws. Een aantal jaar geleden zou dit misschien nog 90% geweest zijn (en nog langer geleden 100%). Ik vind dit dus een interessante en hoopvolle ontwikkeling, en ik denk eigenlijk dat juist door die verandering van binnenuit jongens als Van der Tang zo hard gaan schreeuwen. Dus ja, wat hij zegt is belachelijk maar nieuw is het niet. Misschien is het meest nieuwe hieraan nog wel het medium van een filmpje (waarom een NOS-filmpje? Dat begrijp ik niet helemaal. Weet iemand hoe dat zit?) en het er zo openlijk mee naar buiten treden.

2 likes

het zijn ook altijd van die kleine puisterige klootzakjes die nog bij mamma wonen in schubbekutveen en iedere avond om 6 uur een lekker hollands kostje voorgeschoteld krijgen

Net zoals die T.om de No.oijer van de SGP, is ook zo’n type. Ik zit ook echt teveel op twitter, daar kom je ze altijd tegen

5 likes

die waarschijnlijk niet eens een ei kunnen koken of de wasmachine aan kunnen zetten (als jij aannames doet Mathijs dan doe ik dat ook), maar doe maar lekker de politiek in gaan dan.

en als mannen biologisch sterker zijn waarom gaat ie dan niet gewoon de bouw in of gewichtheffen of van die autobanden omrollen door de blubber.
of haalt hij nu fysiek en mentaal door elkaar (maar misschien hebben mannen wel een grotere schedel in de bijbel volgens hem) :thinking:

3 likes

Kaag weet niet meer of ze er wel bij was. Amnesie is blijkbaar besmettelijk.

11 likes