Tweede Kamerverkiezingen 2023

Even los van al deze miserie:

💪 Ik wil wel even boven op hem gaan zitten. Kijken of hij zich onder mij uit kan worstelen. #metjesterkerzijn 💪 https://t.co/1zolvDq8P0

— Caroline van der Plas (@lientje1967) April 21, 2021

Haha, vind haar toch wel lachen. Wat een flippo van de SGP ook :nauseated_face: :nauseated_face:

14 likes

Ik ook niet. Ze komen overal mee weg. Lachen zich kapot.

Zijn reactie: Van der Tang zegt de boze reacties te begrijpen en hoopt dat ‘we op een gezonde manier over dit onderwerp kunnen blijven discussiëren’. ,Want als dat al niet meer mag, in wat voor een harde samenleving zijn we dan terechtgekomen?”

:cry: :cry:

I know, echt afgrijselijk dat mensen anno 2021 nog zo denken.

2 likes

Wtf, Hoekstra heeft blijkbaar ook gezegd dat hij heeft geprobeerd Omtzigt te ‘sensibiliseren’

Echt ongelofelijk weer dit

Zit het RTL artikel nu te lezen, vooral dit stukje vind ik zo schurftig. Ze geven echt geen fuck.
afbeelding

4 likes

Dit vind ik eigenlijk vooral het nieuws. Een aantal jaar geleden zou dit misschien nog 90% geweest zijn (en nog langer geleden 100%). Ik vind dit dus een interessante en hoopvolle ontwikkeling, en ik denk eigenlijk dat juist door die verandering van binnenuit jongens als Van der Tang zo hard gaan schreeuwen. Dus ja, wat hij zegt is belachelijk maar nieuw is het niet. Misschien is het meest nieuwe hieraan nog wel het medium van een filmpje (waarom een NOS-filmpje? Dat begrijp ik niet helemaal. Weet iemand hoe dat zit?) en het er zo openlijk mee naar buiten treden.

2 likes

het zijn ook altijd van die kleine puisterige klootzakjes die nog bij mamma wonen in schubbekutveen en iedere avond om 6 uur een lekker hollands kostje voorgeschoteld krijgen

Net zoals die T.om de No.oijer van de SGP, is ook zo’n type. Ik zit ook echt teveel op twitter, daar kom je ze altijd tegen

5 likes

die waarschijnlijk niet eens een ei kunnen koken of de wasmachine aan kunnen zetten (als jij aannames doet Mathijs dan doe ik dat ook), maar doe maar lekker de politiek in gaan dan.

en als mannen biologisch sterker zijn waarom gaat ie dan niet gewoon de bouw in of gewichtheffen of van die autobanden omrollen door de blubber.
of haalt hij nu fysiek en mentaal door elkaar (maar misschien hebben mannen wel een grotere schedel in de bijbel volgens hem) :thinking:

3 likes

Kaag weet niet meer of ze er wel bij was. Amnesie is blijkbaar besmettelijk.

11 likes

Ik vind het zo stom van mezelf dat ik me iedere keer weer zo kan opwinden om de (niet zo verrassende) streken van Rutte en/of Kaag. Het kost me alleen maar energie maar ik ben gewoon zo KLAAR met die vreselijke types en ik kan NIET begrijpen dat ze zoveel stemmen hebben gekregen. Ik moet er niet te veel mee bezig zijn maar ik vind het gewoon te belangrijk (de toekomst, mijn toekomst) om mijn ogen ervoor te sluiten.

4 likes

Het is één grote kliek. Ze sluiten achter de schermen gewoon dealtjes. Kaag is geen haar beter dan Rutte. Er moet zo snel mogelijk een debat komen want het is steeds een week te laat. De emoties van de oppositie zijn dan een beetje gedaald en Rutte en al zijn vriendjes hebben dan te lang de tijd gehad om een ‘goed’ verhaal te verzinnen.

9 likes

Ik ben wel benieuwd wat Kaag voor uitleg gaat geven in een debat. Ze is al een paar keer flink uit haar rol gevallen bij lastige vragen van o.a. Marijnissen en Ouwehand. Ze reageert dan ontzettend vals, haar masker valt dan af.

4 likes

Ik vind het zo stom dat zoveel mensen zich hebben laten misleiden door de mega campagne van D66.

8 likes

Nou nou ‘misleiden’, je mag er gewoon van uitgaan dat mensen een weloverwogen stem uitbrengen lijkt mij

Vind overigens de opmerking ‘ze is vals, haar masker valt af’ ook echt bijzonder vrouwonvriendelijk

35 likes

Vind ik ook vreemd. Er schijnt wel 1 minister/staatssecretaris tegenin te zijn gegaan, benieuwd wie dat dan was.

2 likes

Ze was nogal onsympathiek tegen Ouwehand en Marijnissen. Dat is mijn mening, over een man zou die hetzelfde zijn geweest.
Maar mijn woorden zijn inderdaad wat fel ja, maar de leugens rondom de toeslagenaffaire roepen dat altijd in mij op.
In dit topic heb ik heel wat vrouwonvriendelijkheid gelezen tov Caroline van der Plas.

1 like

Gaat er niet om dat je niet van haar mag vinden omdat ze vrouw is hè? Ipv de kwalificatie ‘vals’ had je ook onbehoorlijk of laag dunkend of eindeloos veel andere synoniemen die niet op gedrag van vrouwen gericht zijn.

2 likes

Nou ik vond dat Rutte ook nogal vals deed tegen Lilianne Ploumen.

Inderdaad, die zijn scherp en hun vragen zijn glashelder. Vlak ook Ploumen en Leijten niet uit!
Kan trouwens niet wachten tot Omtzigt van zich laat horen, ik hoop dat hij goed herstelt.

2 likes