in mijn hoofd is wilders een klein mannetje maar hij is dus even groot als Markie dat verbaast me altijd weer als ze naast elkaar lopen.
Hier trouwens het hele filmpje
Echt blij met mijn stem op haar partij! Twijfelde zo, niet echt mensen in mijn omgeving die hetzelfde deden maar heb hiervan echt geleerd: stem met je hart en niet zomaar wat iedereen om je heen doet.
ik wist het niet zeker dus ik dacht weet je wat ik ga het niet eens afmaken
dankje, ik heb naar eer en geweten het goede woord gebruikt
Gaat lekker met alle motiesđ
er was een coronadebat van flink wat uren maar kwam eigenlijk weinig nieuws uit
Ohja angry black woman invalshoek, die is nieuw
Het zal me benieuwen of hij naar zân achterban gaat luisteren.
âwaarna zij ontploft.â
Vond het geen ontploffing, maar wel terecht dat ze zo duidelijk is. Er wordt altijd wel lacherig gedaan over die partij en ik snap wel dat ze daarin nu een grens trekt.
Beetje mosterd, maar toch:
Ik ben zo zo zo blij met Sylvana in de kamer. Ze doet het echt goed. Ze is scherp, laat zich niet wegzetten, gebruikt begrijpelijke taal en heeft humor. Wat een verademing tov kronkelende oude witte mannen. (beter zijn jullie niet visueel ingesteld anders sorry
)
Voor iemand die de Partij voor de Dieren standaard de Dierenpartij noemt, reageert ze wel een beetje overdreven.
Ik dacht wel tot voor kort dat BBB stond voor boze boeren beweging. Dus misschien zit er wel wat in om ook wat vaker de volledige naam te gebruiken
Die veranderende mores in de tweede kamer doen me bijna terugverlangen naar de tijd waarin ministers met excellentie werden aangesproken
Dat grove en onbeleefde gedoe, ik vind het zo onwaardigâŠ
Ik vind haar toch wel geinigđ€Ł
nog een handig draadje om de samenvatting te lezen
wow big drip Klaaf
(heb drip dus geleerd vandaag, onder de post van jesse)
Dit kwan net op insta voorbij
Maar hij bedoelt het natuurlijk zo goed
Er gaat trouwens rond dat Baudet positief getest is op corona?
Als het niet klopt is het nog steeds wel grappig, al die sarcastische berichten erover
Ik vind het niet grappig als blijkt dat hij corona heeft. Wel dat mensen berichten delen waarin ze de draak steken met âdat als het op Twitter staat, het wel echt moet zijnâ.