Tweede Kamerverkiezingen 2023

Drip gaat over kleding tho, ik zie hier geen lookje? Of heb je het over de gele trinna van Klaver

3 likes

Ik zag deze als ā€˜oorsprong’ hiervan:

En ik denk met die wetenschap, en de account en inhoud van die tweet met het ā€œgelekte gesprekā€, dat het screenshot ook nep is.

4 likes

Zekers! Op de ava van @strudeltje

2 likes

Ik denk het ook inderdaad :sweat_smile:

Zit iedereen al weer klaar voor morgen?!

5 likes

Noem me wappie, maar ik denk stiekem dat hij tijdens/direct na de verkiezingen misschien corona had. Omdat hij toen opeens niet in beeld kon komen en nergens commentaar op wilde geven omdat hij ā€œmoeā€ was. En in de weken daarvoor lekker handen had lopen schudden en mensen lopen knuffelen op zijn campagnetour :upside_down_face:

5 likes

Ai, true. Ik praatte het voor mezelf goed omdat hij zo’n corona-ontkenner is en ik hem stom vind, maar nog steeds gewoon lelijk en onnodig van me. Thanks voor de reminder :grimacing:

4 likes

Shit ik moet werken :frowning: Maar waarschijnlijk gaat het wel weer even duren en kan ik nog een stukje meepakken haha.

1 like

11.00!

5 likes

Yess ik zit klaar!

1 like

Ah als er iets boeiends is kan je het hier sws teruglezen!
Ik weet ook nog niet of ik ga kijken.

2 likes

Gewoon op je telefoon mee kijken. En dan je telefoon wat verder weg zetten heb je gelijk een goede oogtest :joy:

Ik heb nog een koelkast vol met bier, wijn en snacks hopelijk wordt het een lange zit morgen zodat ik na het werk dat er allemaal bij kan pakken. Of gewoon tijdens het werk :joy:

5 likes

Ja als ik ga kijken morgen dan mis ik je sowieso hier!!
En je mist denk ik niet heel veel, onderweg idd op je tel en dan ben je er zo :bee:

1 like

Nu al? Gekke fangirl

1 like

Haha ja mijn thierry is een veenmol shirt aan en front row voor de tv :joy:

5 likes

Hahaha lekker politiek geƫngageerd!
Ik ga ook kijken hoor, kan prima buiten vergaderingen om schermpje aanzetten. Leuk

2 likes

ik kwam naar dit topic om te vragen of er straks mensen kijken, maar ik zie dat de vraag al gesteld is en dat de harde kern er weer lekker bij is :partying_face:
ik hoop op vuurwerk want ik voel me niet goed en anders ben ik wrsch binnen 10 minuten al in slaap gedonderd :sweat_smile:

1 like

Het klinkt stom maar ik vind het heerlijk om het debat op de achtergrond te hebben en dan te werken, kan er zo productief van werken.

3 likes

Ik weet niet welke sport je doet, maar kun je het niet tijdens het sporten opzetten?
De buikspieren trainen of een rondje hardlopen lijkt me best motiverend met dat op de achtergrond :sweat_smile:

2 likes

Denken jullie dat door dit debat Rutte aftreedt? Ik vind Nederland nu echt een bananenrepubliek ze hebben zoveel gelogen en mensen gedupeerd. Maar het lijkt wel alsof Nederland niet wilt dat Rutte aftreedt omdat hij toch een vertrouwd gezicht is in de pandemie.

• Ja, Rutte treedt af
  • Nee, Rutte blijft

0 stemmers