Tweede Kamerverkiezingen 2023

De coupe van Liane den Haan schreeuwt echt om een goeie zilvershampoo

4 likes

Yes-tulen

1 like

Monotoon verhaal dit

Oh Ouwehand is aan, ff opletten :fire:

4 likes

papa rutten stond waarschijnlijk nog net niet boven 'm toen hij zijn speech opschreef

big drip jesse :ok_hand: wel jammer dat hij niet in deze fit de kamer is ingekomen vandaag om kauthar en het gezeik over haar broek te steunen

Esther is weer lekker op dreef.

5 likes

vraag naar een bril waarin je een Nederland zonder rutte kan zien

7 likes

Ja even de Bijbel aanhalen? Heel gepast…

1 like

en op de zevende dag maakte god het kabinet zoals het nu is :pray:

2 likes

ROAST EM JESSE

OK laat maar

Ik snap niet echt wat Jetten aan het doen is

2 likes

Man man man het is de derde keer dat ik het benoem nu, maar Jetten zit echt enorm ‘in mn allergie’ vandaag, gatverdamme.

3 likes

ik vind het vooral tekenend dat hij de enige is terwijl niemand voor vvd en Co zo hard aan het gaan is

1 like

Aast op een ministerspost, denk ik.

2 likes

vvd en cda maken zich nergens druk om qua coalitie and it shows

1 like

Ik mag hopen dat de rest snapt dat er gewoon geen tegenwoord meer mogelijk is. En dan gaat Jetten random aanhalen wat Ploumen 6 jaar geleden ooit fout heeft gedaan?

1 like

CANCEL CULTURE!!! 1!

1 like

Dit is precies waarom ik het toch interessant vind om dit soort debatten te volgen. Iemand benoemde eerder dat het toch weer teleurstellend zal worden omdat Rutte niet weg zal gaan. Maar deze debatten geven wel een hele goede inkijk in de verschillende karakters die er rondlopen. Zoals Jetten zich vandaag bv toont, dat vind ik ontzettend tekenend en bepaalt zeker hoe ik naar hem kijk.

5 likes

Kijk, Jetten heeft wel een punt dat de hele TK debet is aan de huidige bestuurscultuur. Maar dit is niet de tijd noch de plaats om daar nu over te beginnen.
Het gaat om de notulen van nu, dus Ploumen zei terecht dat dit allemaal afleidingsmanoeuvres zijn.

5 likes

is het al sylvana’s beurt? kan ze jetten even “to filth readen”

hahahaha vdd die nu even d66 voor de bus gooit