Nee.
Rozen verwelken
Schepen vergaan,
maar net als Soldaat van Oranje
zal Rutte altijd doorgaan
Nee.
Rozen verwelken
Schepen vergaan,
maar net als Soldaat van Oranje
zal Rutte altijd doorgaan
Zou t zo graag willen maar die man is idd net onkruid
Maar dan vraag ik mij toch af wat Rutte nog moet doen om echt af te treden. Ik vind het wel een enge gedachten dat de regering dit met haar burgers kan doen en niet gestraft worden. Ja ze zijn afgetreden na een tijdje maar hij zit er toch weer. Waarom is Asscher eigenlijk afgetreden?
Ik denk dat mensen toch op Rutte hebben gestemd om dat ze stemmen naar hun portemonnee. Vraag me echt af wat ze van de hele affaire vinden. Ik hoor namelijk van vrienden die op Rutte hebben gestemd dat ze het inderdaad heel erg vinden maar dat ze toch het idee hebben dat het hun nooit zou overkomen. Alsof de mensen die gedupeerd zijn toch een beetje schuld hebben. Dat is denk ik hoe ze het voor zichzelf verklaren. Denk dat elk mens egoistisch stemt en dat iemand eigen portemonnee blijkbaar belangrijker is dan onrecht die 100.000 kinderen zijn aangedaan. En dat maakt mij verdrietig dat we in zo een land leven.
Ik ga het ook lekker volgen op een tweede scherm
Haha Marijnissen direct Kaag aanpakkuh
Ja Marijnissen wil dat Kaag er bij is en heeft in haar agenda gekeken en dat zou moeten lukken whaha
Hij wil meer tijd met Jesse natuurlijk
Ik mis Ariba
SNEL OP JE TELEFOON YOUTUBE AANZETTEN
Jaa ik denk de hele tijd wie is deze vrouw
lekker fittie syl hopelijk is jesse er ook in zn fittie
Kunnen we het even hebben over de OUTFIT van sylvana?!?!? damn
Een kakkerlak!
Maar het is geclassificeerd als staatsgeheim
echt hoor wat verbergen jullie
kaag is aangeschoven
Waarom doen ze zo van hihi lekker schorsing even tot zo groetjes gezel. Alsof het een mooie dag gaat worden en iedereen er zin in heeft
Ik hoop op een hetze tegen Koolmees
@desecretaris ik vind wel dat we iets af moeten spreken waaraan wij je later kunnen herkennen als je in de tweede kamer zit. Een soort code ofzo, zodat we weten: dat is @desecretaris!