Tweede Kamerverkiezingen 2023

en dan werkt ze er wel helemaal naartoe, zeg het dan meteen haha

volgens mij gaat het in haar hoofd zo: :exploding_head:

2 likes

echt balen als je nu noooootulen zou moeten maken

4 likes

Ik mis Arib.

4 likes

De goedkeurende blik en geknik van Ploumen achter Marijnissen love it.

het houdt niet op, niet vanzelf :notes:

Turft iemand ‘macht en tegenmacht’ al?

2 likes

Denken jullie trouwens dat de politici echt zoveel vragen hebben of dat ze ook naar de microfoon lopen omdat ze het fantastisch vinden om in het middelpunt te staan en veel te praten. Marijnissen bijvoorbeeld houdt een betoog maar stelt geen vraag.

6 likes

BINGO

1 like

Lekker dreigementje van deze man

Ik denk niet dat het bij iedereen per se om de persoonlijke aandacht gaat, maar dat het bij bv Marijnissen kan zijn dat het een uiting van frustratie is.

1 like

Wie is deze man? Heb het even gemist, maar hij is duidelijk

oh snap :eyes:

1 like

Wybren van Haga FVD

inherent is dat ook zo’n woord :exploding_head:

Nah het doel is natuurlijk wel om hun eigen standpunt duidelijk te maken en dat doen ze dan door aan het eind van hun standpunt nog maar een vraag te stellen. Maar erg zullen ze het niet vinden om in het middelpunt te staan, anders ga je niet in de tweede kamer.

Maar nu is het volgens mij het doel om duidelijker te krijgen wat the hell deze VVD-vrouw nou probeert te zeggen.

1 like

Ik denk dat je bij deze VVD-vrouw gesloten vragen moet stellen die heel simpel zijn. Wat een gebakken lucht is het wat ze zegt, wat zegt ze eigenlijk. Ik spreek Nederlands maar ik volg haar niet.

3 likes

ik vraag me af of rutte daar zit van “nee, nee zeg dat nou niet neee” want in vergelijking met Rutte geeft ze anderen heel veel gelijk in hun standpunten tegen hun acties

Azarkan probeerde het aan het begin, maar het lijkt niet echt te lukken 🥲
Dus wat je wil zeggen is X?

Jeetje waarom wordt er altijd de vrouw-kaart gespeeld. Ik heb het ook over Azarkan en Jetten en iedereen die steeds naar de microfoon komt en geen duidelijke vraag heeft. Ik schrijf toch ook Marijnissen bijvoorbeeld.

1 like