Tweede Kamerverkiezingen 2023

Politiek bedrijven is je standpunten ventileren en iets proberen te bereiken, dus in zekere zin is een interruptie of vraag altijd politiek profileren ja. Door iedere politicus. Gaat wel verder dan alleen wat praten

5 likes

IMG_20210429_130847
Van de VVD-pagina over Sophie Hermans
Ik hoor het haar al helemaal, buiten adem, roepen

7 likes

Screenshot_20210428_133459_com.instagram.android

7 likes

Denken jullie trouwens dat de politici echt zoveel vragen hebben of dat ze ook naar de microfoon lopen omdat ze het fantastisch vinden om in het middelpunt te staan en veel te praten. Marijnissen bijvoorbeeld houdt een betoog maar stelt geen vraag.

Het is een voorbeeld, zou net zo goed Azarkan kunnen staan of Rob Jetten

Een focusgroep heeft vast uitgewezen dat deze foto icm ā€œJesseā€ meer sollicitanten oplevert haha

2 likes

Ik ben vanaf 12 uur begonnen met kijken, weet iemand waarom Wilders en Baudet niets zeggen?

omdat burgers hun recht zelf kunnen aandingen??? zei hij dat nou

Wilders heeft aan het begin gesproken

Ik zie het al voor me als ze dit schrijft ā€˜Haha kijk ik voeg een toegankelijk grapje toe, hihi, dat valt heel goed bij het plebs toch? Dat wij hele normale mensen zijn?’

3 likes

Hoeft niet altijd de fractievoorzitter te zijn die debat doet toch? Ja21 en FVD iig sturen een ander kamerlid, misschien omdat die meer ervaring met dat onderwerp hebben.

1 like

ze zag dat de curly girl method trending was en dacht: wat willen we? MEER OF MINDER KRULLEN?

1 like

Ik vind het echt heel vervelend luisteren, hoe zij spreekt. Heel hakkelend, aarzelend maar toch heel snel

1 like

ik wacht al een half uur op de lunch pauze die beloofd was zodat we niet meer hiernaar hoeven te luisteren :dizzy_face:

2 likes

Ik ook, opeens ging het over homoseksualiteit. Hoe komt ze daar ineens op. Geef gewoon antwoord op de vraag.

2 likes

Ik vind het wel grappig dat er vaak gezegd wordt: ja nog ff snel dit of dat en dan gaan we schorsen voor lunch oid. En ondertussen ben je al ruim 40 min verder :laughing:
Zullen ze dan vergeten dat ze zouden gaan eten of is snel in hun termen iets anders dan wat ik denk?

3 likes

Hee hoo VVD,
Sulfaten, siliconen weg ermee!

1 like

Haha ja ik dacht dat dit met haar al een uur geleden klaar zou zijn

1 like

Wow Wilders, tassendrager en masseuse? Reallyyy. Stick to the facts

3 likes

mijn beste Mark

Omg Wilders
ā€œIk neem geen woord ervan terugā€