Ik had vooral verwacht dat als jouw fractievoorzitter om jou te beschermen net een lijdensweg heeft ondergaan dat je ook even kijkt hoe het met diegene gaat en dat je niet gaat lachen.
lastige positie voor de cda fractievoorzitter lijkt me, zowel omtzigt en hoekstra verdedigen
Hoe vinden jullie dat Bergkamp het doet als voorzitter?
Heh Hoekstra is toch zelf voorzitter? Of wordt er net als bij D66 iemand anders aan het woord gelaten?
ja volgens mij wel want zij waren erbij betrokken. de mevrouw die er nu staat is van de cda -(misschien is ze geen voorzitter, maar iig bedoelde haar )
Ik vind dat ze het best goed doet. Ze is duidelijk en hamert er wel op dat er een vraag moet komen.
âJe hebt wel lefâ is gewoon een eufemisme voor âga je mond met zeep wassenâ
Hypocriet Hoekstraâ˘
WIlders zorgt er wel altijd voor dat hij het debat leidt met zijn debattechnieken.
Ik vind haar wel prettig eigenlijk! Even los van de inhoud, haar stem is ook fijn en helder, echt zoân nieuwslezersstem.
Vind het echt erg voor omzigt, je zou inderdaad maar kijken hoe jouw partij je nog weer ff lekker kopje onder duwt
ze zegt iid niet dat ze het erg vinden voor hem, ze zegt alleen dat hij er ziek van is geworden
Wat een kul âhij is ziek van het dossierâ. Alsof hij niet aankon hoe erg het allemaal was. Trappen ze hem nog meer mee de grond in. Sta hier wel achter Wilders (nooooo), want vind dit laf van deze CDA mevrouw.
echt hoor, het is niet alsof dat dossier giftig was. hoe hij behandeld werd is waardoor hij ziek is
Sws vind ik Wilders wel sterk in dat hij kritisch is op wat er gezegd wordt. Hij laat het er niet zomaar bij zitten
Ben het verder totaal niet eens met zijn politieke/maatschappelijke standpunten, maar in debatten komt hij altijd wel sterk over
Ja hè, jammer dat ik het inhoudelijk zwaar oneens ben met Wilders maar hij kan wel goed debatteren (afwisselend tempo, duidelijk etc)
Ik vind het zo irritant dat de fractievoorzitters van CDA, VVD en D66 overdreven Rutte aan het verdedigen zijn, ze komen allemaal niet oprecht over.
Wilders heeft gelijk, wat een warrige antwoord
wat een zeikerige manier van praten zeg ânou voorzitterrrrâ
ja echt je collega onder de bus gooien dit
Die blik van Marijnissen zo zit ik ook de hele tijd te luisteren