Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ik zat hier ook over na te denken, ze moeten wel flink ontbijten denk ik, anders ben je gewoon te flauw om na te denken. Maar ik heb ook altijd pertinent honger.

1 like

Haha ja lekker stress-eten. Zak M&Ms in m’n handtas all day every day

4 likes

Weet niet, haar look een beetje en ik vind haar stem soms ook lijken

ā€œUpppp his sleeveā€ (leuk hoor, not)

1 like

okƩ, ik keek net terug en ze zei inderdaad ook dat de tegenwerking ervoor geholpen heeft dat hij ziek is geworden maar ze zei daarna wel meer duidelijk dat de toeslagenaffaire hem ziek heeft gemaakt

1 like

Azarkan heeft nog geen enkel compliment uitgedeeld :scream:

2 likes

Oh no deze bitch wat een onzin. ā€˜Er zijn verkiezingen geweest dus…’ Ja lekker, toen was de helft hiervan toch nog niet bekend omdat oja, alles werd achtergehouden?

9 likes

zitten je oren ook vol?

3 likes

Ik vind Esther Ouwehand erg sterk vandaag. Valt me vaker op.

5 likes

Oortjes in en de npo live aan op je app. Waar een politieke wil is, is een weg!!

2 likes

azarkan heeft motie van wantrouwen ingedient

je bent aangenomen

• vvd
4 likes

Hebben we al enig idee hoe lang dit debat gaat duren? Weet niet of ik weer een debat tot 3.00uur snachts aankan :joy:

2 likes

aangezien we nog van meer dan de helft van de partijen moeten horen en dan ook nog het kabinet met vragenronde gaat het denk ik wel lang duren :skull:

van nos:
Het is tijd voor de lunchpauze. Daana komen de Kamerleden Pouw (JA21), Jetten (D66), Van Haga (FVD), Van der Plas (BBB), Simons (Bij1), Segers (ChristenUnie) en Dassen (Volt) nog aan het woord. Vervolgens antwoordt het kabinet

sowieso bij jetten gaat het nog lang duren maar de andere partijen gaan er wel snel door denk ik, tenzij jetten weer tijd gaat rekken

3 likes

Ik vind die Caroline trouwens ook sterk, van wat ik gezien heb. Lijkt me een integer persoon. Vind het altijd erg prettig om naar haar te luisteren

2 likes

tijd om een bingo op te stellen over de antwoorden van rutten, hoekstra en kaag

3 likes

Ik ook, vind het zielig hoe ze wordt uitgelachen om hoe ze eruit ziet. Vond haar er heel lief uitzien toen ze iemand na haar maidenspeech ging feliciteren.

it goat oan

2 likes

Dat Rutte aftreedt? :crazy_face:

1 like

I wish, maar nu gaan echt rete veel vragen komen weer

1 like