Dit is wel de drama waarvoor ik kijk
Ik vind Wilders wel sterk hoor, hij legt de vinger op de zere plek.
Hahaha ik gil. Wat is dit
Oh masseuse had ik nog niet gehoord, dat vind ik een vrouwonvriendelijk
Zijn beledigingen op de persoon doen af van de inhoudelijke kracht vind ik. Maar ja het scoort op Twitter en GeenStijl hĆØ
Sorry voor de like spam! Debat luisteren + werken + forum werd even te veel haha dus ik heb een inhaal slag forum mee lezen gedaan
Met de woorden van Wilders echt niet eens en de manier waarop ook niet. Maar dat er behalve veel āhad niet zo moeten gebeuren maarja kan niet in andere hoofden kijkenā wel veel vastgehouden wordt aan Rutte ben ik het wel mee eens.
ja had ie goed āgeleendā https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/sp-kamerlid-renske-leijten-pyromaan-rutte-gaat-echt-de-brand-niet-blussen~bbc0cf29/
Nou het wordt wel in de hand gewerkt.
Lijkt wel alsof ze gaat huilen
Die uitspraak was wel al vaker gedaan. Wilders heeft hem al eens eerder gebruikt en Marijnissen daarvoor ook. Maar wie het eerste was, geen idee haha.
Ah goeie! Dat wist ik dan weer niet
Haha dit viel mij ook al op!! Benieuwd of er iemand zit te slapen dan.
Oh het wordt nu wel geschorst voor een enkel moment
Ah gaaaatver hoe Rutte daar zo lachend wegloopt. Ik walg zó van die vent.
Ja gaat die nu snel even aan Hermans vertellen wat ze moet zeggen
Had ik ook allang gedaan uit frustratie, 10 tegen 1 haha
net een kleuter
Het is wel eng dat hij nog steeds aanblijft ja
Jammer dat er nooit geluid is als ze pauze hebben en het beeld gaat wel door. Ben dan altijd wel benieuwd waar ze het over hebben met elkaar. Inhoudelijke zaken over wat ze moeten gaan doen/zeggen of over de kat van buurvrouw Jopie? Zo nieuwsgierig haha
Wat is een schorsing van āenkele momentenā? Plaspauze? Plassen, koffie halen, lunchbroodjes halen, pak van de stomerij halen? Geef gewoon een tijdsduiding joh