Tweede Kamerverkiezingen 2023

Dat viel me ook op in het begin! Ik dacht om vriendelijk over te komen ofzo, maar ik vind het juist een beetje irritant want het is niet gezellig (en het doet me denken aan rutte, hij doet dat ook)

1 like

Leuk om te zien hoe iedereen het feliciteren verschillend aanpakt

2 likes

Wacht even wie was die gast met knotje? :heart_eyes:

1 like

Don Ceder vlg mij
Vd CU

1 like

Hello there :heart_eyes:

1 like

Ja eens, beetje zo’n standaard conflict in de vrouw. Ik moet zeggen waar het op staat/ik moet prettig zijn in de omgang.

1 like

Volgens mij wordt ze aangesproken door iemand buiten beeld, en aan haar motoriek te zien wil ze het afkappen, maar lukt het haar niet. Daarna had ze wel oogcontact met Sylvana tijdens haar felicitatie.

Kwart over 5

1 like

Mwaw, als lengte een maatstaaf voor intenties is? Ik vind het nogal een makkelijk oordeel.

Ze deed nog haar twee handen onder haar kin en maakte een kleine buiging toch? (Oké als je begrijpt wat ik hiermee bedoel) Dit klinkt wel erg anders dan hoe ik het zag. Dat wachten was wel gek ja

3 likes

@Bill was vlg mij met Wilders ah praten, en idd ze probeerde nog een “leuker” hand gebaar en halve buiging te maken, maar ze was wel snel weg

Prima toch. Felicitaties overgebracht en verder

2 likes

Nu doe je dus wel dezelfde judgement als we het twee berichten daarboven over hadden.

Ik ga proberen te sporten en debat kijken in een, maar dan kan ik hier niet meelezen :cry:

Denk ook dat Kaag best straightforward en beknopt is in dit soort dingen
(Lov alle gedachten die we over een stukje film zonder geluid kunnen hebben)

4 likes

dit gaat lang duren

1 like

Heeft deze man uberhaupt emotie? Hij denkt na, hij vergeet dingen, maar voelen? Reflecteren?

The Notulenbook: een MP met geheugenverlies wordt herinnerd aan zijn leven door de notulen die aan hem worden voorgelezen

17 likes

Rutte: dat was een heel heftig debat
Ik: vannacht was heftig, jij krijgt van mij een dikke EEN JIJ VUILE SMIECHT.

7 likes

motie van wantrouwen komt ook vanuit wilders, simons en anderen BTW

1 like