Tweede Kamerverkiezingen 2023

dan mist rutte wel een kans hoor

https://www.instagram.com/p/CPsy33nACBE/?utm_medium=copy_link

2 likes

hou op, locatie ‘drip city’ :cry:

1 like

Huh ik snap de zin “er zit geen licht tussen mij en Hoekstra” echt niet haha. Wat een gekke uitdrukking

7 likes

Artikel over metoo op het Binnenhof, richt zich vooral op de onschendbaarheid van kamerleden maar ook breder in de politiek. Werd echt verdrietig van het artikel, maar wel belangrijk om te delen.

:dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:
Wat een totale ellende dit. Echt geen woorden voor.

Echt niet normaal zeg bah, ik word er echt kwaad van :rage:

3 likes

Pff arme man, vind dit echt sneu.

1 like

wtf dat je iemand in je eigen partij kan en gaat uitmaken voor nazi met tekeningen en Namen NAAR mensen van je eigen partij?? en dat dat dus ook gewoon geaccepteerd wordt binnen de partij :confused:

3 likes

76 pagina’s :sob: Damn die heeft echt een beerput open getrokken. Heeft dus niet stil gezeten. Erg benieuwd naar hoe CDA gaat reageren

8 likes

https://www.geenstijl.nl/5159582/bomtzigt/

hier staat het docu en de appjes nav de taal in de eerste denk ik geen jongeren

1 like

lekker makkelijk om te zeggen :joy:

ik zit nu in een ledenzoom van GL met papa Klaver over de formatie en ze houden zich vast aan PvdA gelukkig

5 likes

37 pagina’s hoofdtekst, rest zijn bijlagen

Vindt hij de inhoud nou vervelend voor de partij of voor Omtzigt? (retorische vraag).
En reactie van Mona Keizer ook: “ Het is nogal wat, alles bij elkaar. Ik had gehoopt dat Pieter rust zou pakken."
Omtzigt had beter zijn mond moeten houden?

15 likes

Zou daar nu iemand bij de nos redactie met veel genoegen zo’n verschrikkelijke foto bij het artikel plaatsen?

13 likes

Als dit soort dingen uitkomen hoop ik altijd dat heel die partij gewoon helemaal naar de klote gaat maar over een maand is dit denk ik weer overgewaaid helaas.

9 likes

Ja dit vond ik ook enorm veelzeggende kwalificaties. Ze leken hiermee al wat voor te sorteren
op scenario: terugkeer in de partij is niet meer mogelijk, vermoed ik want “teveel gebeurd”

En van wie waren al die scheldwoorden nou afkomstig? Werd ook niet echt duidelijk, had het memo wel doorgenomen

1 like

Exit Omtzigt uit het CDA :persevere:

2 likes
1 like

Had ik niet verwacht zeg. Ja super rot dat het op straat ligt, maar dat hij opstapt, lost toch niet alles direct op
Had juist graag gezien dat er verantwoording werd afgelegd over alles wat hij bloot legt

1 like

Het CDA had gewoon een prima degelijke middenpartij kunnen zijn, zoals de CDU* in Duitsland, maar hebben het met hun relletjes en geflirt met rechts helemaal aan zichzelf te danken dat ze nu langzaam ten onder gaan. Het zegt genoeg dat zelfs oud minister president Van Agt de partij niet eens meer steunt.

*Oke kleine disclaimer CDU/CSU heeft ook zijn relletjes en affaires de laatste tijd :see_no_evil: