#omtxit?
In de huidige peilingen verliezen ze zetels en ze kunnen geen jonge kiezers meer aan zich binden. (Volgens mij hebben ze samen met de pvda de oudste kiezers). Binnen deze trend moet de VVD de volgende verkiezingen een andere bondgenoot vinden. Voor een bestuurderspartij als het CDA is dit een langzame dood.
Misschien hier nog mensen met opa’s/oma’s/vaders/moeders die het briefstembiljet nog hebben liggen? Voor het goede doel!
Hahah deze collage Ga echt stuk om Grapperhaus en Woppert
Jetten is gewoon hetzelfde hahaha
hahaha wow! Maar wie zijn 4, 6 en 16?
4 is Ferdje! 6 geen idee ook. 16 Carola Schouten volgens mij
Oh Henk Krol lees ik nu in de comments
Oh hahahh!
Alleen dit is toch photoshop? Of droegen Wilders, Wobke en sgp-guy als kind al een pak?
Hahah zou me niets verbazen maar is Photoshop idd
De photoshopper is erg lief voor ze geweest.
Stiekem hoop ik wel op nieuwe verkiezingen en eigenlijk denk ik ook wel dat dat gaat gebeuren.
kan ik me echt niet voorstellen. VVD dramt wel hun zin door, geen zorgen
Denk niet dat VVD dan ook maar een zetel gaat verliezen, vraag me af hoeveel er dan zou veranderen.
ik keek het vanmiddag voordat ik moest gaan en is de FvD nog steeds zo irritant bezig?
Ja ik volg het een beetje. Wat ziet Hugo er belabberd uit zeg. De lichtinval helpt ook niet echt in deze ruimte haha. Maar ik vind Lisa Westerveld echt goed!
FvD houdt zich koest nu haha, heb dat stuk ook gemist (gelukkig)
Ja, herkenbaar. Ik denk ook dat als er snel verkiezingen komen dat het dramatisch is voor GL. De partij zelf is er nog niet aan toe, maar Jesse zou op moeten stappen, er moet een frisse wind gaan waaien.
That backstabber…
Niet op dezelfde partij, maar absoluut weer op Pieter Omtzigt.
Ik zou ook van GL naar BIJ1 gaan. Ik heb echt een beetje spijt van mijn stem aan GL en vind dat Sylvana het heel goed doet tot nu toe