In kabinetten wel, Jetten doet het deze campagne opvallend goed. Beter dan Fratima
Ja en daartussen zit heel lang niets, en dan komen de linkse partijen. Ik heb het verkiezingsprogramma van D66 niet gelezen, maar qua stemgedrag zitten ze in ieder geval niet op dezelfde lijn als GroenLinks
Het eerste wat ze je vertellen als je actief wordt bij D66 is dat ze een rechtse partij zijn. Sociaal economisch rechts, cultureel progressief.
ja echt trust issues
ik ben ook echt teleurgesteld in glpvda, grotendeels door het zwakke palestina gepraat. ik wilde echt op ze stemmen voor een tactische linkse stem maar kauthar was een beetje de druppel. maar bij1 vind ik de laatste tijd zo messy ofzo, zo veel onderling gezeik en ook die onprofessionele houding met al die taalfouten enzo op de website. mensen nemen hen al minder serieus, doe dan tenminste je best⊠pvdd valt me als enige eigenlijk niet tegen! vergeleken met vroeger hebben zij naar mân idee wel echt grote stappen gezet.
maar het is lastig, ik denk alsnog dat het bij1 wordt want ik sta nergens 100% achter
Is die rommel met de partij top van pvdd al opgelost?
zij hadden toch ooit de slogan: ben je tegen, stem SP? dat vat het wel samen
volgens mij wel redelijk? maar ik bedoelde vooral qua standpunten enzo. vroeger waren ze meer zo âi can excuse racism but i draw the line at animal crueltyâ maar nu zijn ze wat progressiever
Ik ben op dit moment een redelijk tactische stemmer. Dus ik heb geen zin in een partij waarvan ik weet dat het rommelt. Dus het word voor mij de partij van de kabouter. Moet alleen nog kijken op wie van de lijst.
nu denk ik gelijk aan die resse memes <3
Dus je gaat niet stemmen?
Haha elke partij heeft wel een schandaaltje
bedoelt ze niet frans met de kabouter? huh
Zoveel mensen die de vorige keer twijfelden tussen GroenLinks en D66 en daarna huilden omdat D66 over rechts ging
ik overweeg om toch op kauthar te gaan stemmen, ze staat nog op de lijst. dus als een soort proteststem tegen de houding tegenover palestina
Zijn huidige vriend kende hem dus alleen van de Resse memes, niet als politicus
Ja. Oude bestuur is weg, het ging vooral om wel/niet mee regeren en dat werd heel actueel na de gemeenteraadsverkiezingen. âNieuweâ deel van de partij (onder leiding van Esther Ouwehand) vond dat gemeentefracties dat zelf moesten beoordelen en dat deelnemen wel kon. (Dus ook soms compromissen sluiten). Oude deel wilde beslist geen concessies doen en daar is de machtsstrijd over losgebarsten. Enige âdingâ is nog dat in de eerste kamer fractie nog wel vertegenwoordiging van de oude garde zit en die schijnen niet echt goed met elkaar te praten. Maar misschien kunnen ze dat nog soort van oplossen als het echt van belang wordt. (Als in PvdD gaat mee regeren.) Plus ze zijn nu wat meer âwe kijken naar de aarde, dieren en de mensâ waarvoor heen de mens ondergeschikt was. Heb het idee dat Sylvana Simons daar weleens een rol in gespeeld kan hebben, volgens mij gingen Esther Ouwehand en zij heel goed samen. Ook omdat ze toen samen naar de slavernijherdenking gingen.
HAHAHAHAH ik ga stuk
Heeft er eigenlijk een andere lijsttrekker op dit moment in de politiek zoân slecht trackrecord als Marijnissen?
Snap niet (buiten nepotisme) waarom zij weer de SP leidt als die partij gaatâŠ
Ja dus nu ben ik teleurgesteld en verbaasd door mijzelf
Dat was hier op het forum in ieder geval de schuld van @Zemraluani die mensen overhaalde om strategisch te stemmen op D66. Benieuwd wat haar plan dit jaar is
Laatste bericht was Volt, toch?