Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ik word echt een Fratima hater (of gewoon klassiek PvdA lid die altijd wat te zeiken heeft)

4 likes

Ik denk ook dat CDA onverwacht groot gaat worden en ergens gun ik het ze wel, de nieuwe generatie. Bontenbal is idd top en Derk, de Nr 3 ken ik persoonlijk, hem gun ik het ook. Ik kwam met de stemwijzer uit op CDA en ben christelijk dus zou ook weer niet heel raar zijn als ik op ze zou stemmen maar zolang Hugo de Jonge er nog zit weiger ik het.

Kan iemand me redenen geven om niet op SP te stemmen? Ik zie hier dat je een debiel bent als je dat doet maar heb het gevoel dat ik iets mis :see_no_evil:

Aldus Frans Timmermans :joy:

5 likes

ze zijn anti-europa, tegen arbeidsmigratie en voor referenda

6 likes

Stop trying to make CDA happen

23 likes

Ja pls stop trying to make referenda happen

Ik wil niet voor elk onbenullig ding naar de stembus, daar kiezen we gewoon mensen voor

31 likes

Dit plus dat ik niet wil dat iedereen zonder zich in te lezen een beslissende stem ergens over kan hebben. Sorry maar heeft niemand wat geleerd van de brexit??

23 likes

Ja en wat dacht je van dat referendum een paar jaar geleden (ik geloof over Oekraïne? Iets met oost Europa iig) wat gekaapt was door GeenStijl/Jan Roos en dat opeens D66 zich realiseerde dat het volk het soms helemaal niet voor het zeggen moet hebben in kwesties waar ze niks vanaf weten.

Referenda zijn gewoon kut.

13 likes

Wat een parel weer.

2 likes

Een hint, klinkt als: NSC

5 likes

Die buil hebben ze goed weg gewerkt.

2 likes

Doet Hugo de Jonge toch nog iets goed

1 like

Ben ook benieuwd wat het nu gaat betekenen dat Wilders zegt ; ‘Islam geen prioriteit meer’ of partijen nu wel met hem willen regeren. Zitten we straks met pvv, vvd, bbb en nsc. Kan niet anders dan dat we dan binnen een jaar weer kunnen gaan stemmen.

4 likes

Hoge concentratie van Kevins

23 likes

Ik vind PvdA/GL ook ietwat tegenvallen door Frans de laatste tijd. Neig misschien toch weer terug naar D66. Moeilijk moeilijk.

5 likes

Ik snap eigenlijk niet dat als je GL & co tegen vindt vallen, waarom je dan uitwijkt naar rechts?

15 likes

D66 doet toch niets anders dan tegenvallen?

15 likes

D66 zit nog net links van het midden, maar is vooral progressief. Hun standpunten komen veel overeen met GL/PvdA. Ik twijfel zelf ook tussen deze partijen. Ben erg voor het linkse blok, maar ze weten me nog niet te overtuigen.

3 likes

Sinds Pechtold vertrouw ik D66 niet

2 likes

Je vergeet Kevin Tol nog!

2 likes