Tweede Kamerverkiezingen 2023

Wel echt briljant Fratima’s strategie: afwachten wat Pieter Omzigt gaat doen en daarna aan Pieter vragen of hij wil samenwerken en toen dat een nee bleek gewoon afwachten.

Goed bezig PvdA top

4 likes

Ik vind het echt slecht en chaotisch, Khalid en Sophie hebben 0,0 controle over hun eigen programma of het gesprek aan tafel überhaupt

6 likes

Lol die VVD-reclame “Hoi ik ben Gaby, ja ik ben zwevende kiezer want er is best wel veel veranderd, ook binnen de VVD” :clown_face:

5 likes

En dit is het meest oninteressante discussie die ik gehoord heb :joy:
Echt intens saai en niks geleerd

3 likes

Ik vind op1 echt een heel saai programma (en hoevaak kun je Caroline per week uitnodigen?) maar vanavond komen Mona Keijzer en Bontenbal. Dat kan wel interessant worden :grimacing:

2 likes

Ik vind Mona Keijzer misschien wel de allerbelachelijkste politica die we hebben.

23 likes

Ook niet te begrijpen dat ze twee maanden geleden gepresenteerd werd als premierskandidaat voor BBB :clown_face:

2 likes

11 likes

Ik ben inmiddels zo afgeknapt op Fratima en de laffe reacties van mijn partij als ik kritische vragen stel, dat ik overweeg PvdD te stemmen en m’n lidmaatschap op te zeggen. Of 't wordt toch een soort van proteststem op Kauthar, zoals @Fukaeri opperde.

5 likes

26 likes

Maar dit is dus als je samen 150.000 verdient? Of in je eentje?

1 like

Maar waar haal je dit vandaag? Ik ben het echt helemaal eens met dat een deel van Nederland zich onterecht rijk rekent. Tegelijkertijd heeft een ander deel van dit land (op twitter zaten mensen ook al romantisch te doen over hardwerkende middenklasse die samen dan 150.000 euro verdienen) een volkomen vertekent beeld van wat een middeninkomen is, want 150.000 euro is allang geen middeninkomen meer.

3 likes

Er staat letterlijk onder: “Maar dat is een niet onderbouwde aanname / gedachtenspinsel” :sweat_smile:

Dus waar haal ik dat vandaan, daar vandaan dus.

Je kunt je bij lokale afdelingen aanmelden om te helpen flyeren dus ik ga deze de komende dagen bezorgen

22 likes

Beetje gekke vraag haha maar staat bij alle flyers bovenin ‘het is tijd om de boel weer op de rails te zetten’?

Ik kreeg er vanmorgen een op het station en toen dacht ik ‘oh vet leuk gevonden. Flyers op het station en dan met op de rails erop’. Maar in die flyer stond verder niks over OV ofzo. Dus vroeg het me ineens af of het gewoon een algemene slogan was?

Ik ga sowieso links stemmen en denk toch maar GroenLinks PvdA ondanks de Sabine scharwachers oid bij GroenLinks , vind dit een mooie van Pieter Derks

4 likes

Wat is er mis met Sabine? Als in; ze is gewoon uitgesproken partijlid, hoezo zou dat een reden voor een ondanks?

1 like

Ja is een algemene tekst!

1 like

Ik heb echt zo geen zin in kabinet Yesilgoz I met VVD-PVV-BBB-NSC laat Nederland maar in de zee zakken hoor :angry: wie gaat er mee op een nieuw eiland wonen?

21 likes

En dan nog gezellig de SGP erbij misschien :sob:

Ik zag dat de SGP in zo’n NOS video op TikTok had gezegd dat het eerste wat ze in Nederland gingen aanpakken de 30.000 abortussen zou zijn. Al die andere partijen begonnen verder over wooncrisis enzo, maar nee voor de SGP zijn die abortussen het allerbelangrijkste blijkbaar. Echt om te janken.

7 likes