Tweede Kamerverkiezingen 2023

Vraag me toch af of een deel van die mensen niet delulu is over in wat voor’n land we leven met hun GroenLinks is niet echt links.

16 likes

Is een cda’er toch? Hij stemt tegenwoordig gl

Ja idd! Maar ik dacht net meer ze hebben dus alleen gekozen voor premiers die niet meer leven en dan Mark :thinking:

1 like

Oh ik dacht dat het vvd premiers waren

Lol dit is fake news. Mark heeft mij zo gebrainwashed dat ik dacht dat ze vijf premiers hebben gehad

1 like

Ik zag Kok er ook tussen staan. Vind het een heel onduidelijk spotje

2 likes

Ja dat artikel. Toen ik dacht las dacht ik echt: hoe heb je nu nog oogkleppen op.

5 likes

Kwestie van tijd tot het wel gebeurt en gut gut gut wat zullen ze verrast zijn…

1 like

Ik las gister een artikel over sinterklaasintocht en dat zo’n pro zwarte piet’er vond dat het hard regende omdat Den Haag - specifiek Rob Jetten - de regen bestuurt en naar De Lier gestuurd had om hen te belemmeren, dus daar vinden ze vast wel weer een nieuw complot voor

Edit:

7 likes

https://www.instagram.com/reel/Cz3Xo7wMgOu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Dit zijn dus die mensen. Ik vind het zo onwerkelijk :exploding_head:

3 likes

Nee, vanwege zijn enge conservatieve ideeën en dan draagt zo een speldje niet bij aan het beeld.

Aangezien ik me nooit verdiep in de sgp, omdat ik nooit op ze zou stemmen heb ik me pas net wat verdiept in deze man en kwam ik tot die conclusie. En zoals ik zei, dat speldje werkt dan niet mee.

Dit is letterlijk mijn ultra Uber vrijgemaakt gereformeerde collega. Ik heb al weken geen koffie pauze tegelijk met haar want ik ga echt door het lint met wat zij allemaal zegt hierover.

2 likes

Dan is deze kieswijzer misschien nog handig voor hem, lekker kort :crazy_face:

21 likes

Ik moet zeggen dat ik Dilan’s outfit wel erg mooi vind.

1 like

Niet echt een hele inhoudelijke opmerking maar ik vind Dilan echt een met dr ogen rollende puber die mogelijk het land gaat besturen. Goed idee wel.

11 likes

Eerder een kleuter. Bij het jeugdjournaal debat jatte ze gewoon de bouwsteen van de tegenstander bij een spelletje.

4 likes

Ik vind of ik vertrouwen in de overheid heb wel echt lastig te beantwoorden hoor. Vertrouwen vertrouwen… wat is vertrouwen. Het is heel wappie om dat niet te hebben maar aan de andere kant weet iedereen wel dat er spelletjes gespeeld worden, dealtjes gesloten, achterkamertjes blablabla.

Nee veel te moeilijk deze stemwijzer

6 likes

En wat krijgt ze veel spreektijd zeg

2 likes

En Ouwehand juist weinig

Oh nu op het einde toch wel

Een stampvoetende kleuter in de supermarkt die haar zin niet krijgt. Zodra ze kritiek krijgt, gaat ze stampen.

7 likes

Nope

Ah toch wel

4 likes