Tweede Kamerverkiezingen 2023

Nee echt NL

Zie op z’n insta ook veel pro-Israël posts

Oke wow… ik dacht echt even 2 tellen miss toch Palestina zie de kleuren niet goed.

Maar wow.

1 like

En ik maar denken dat Van Haga de engste zou zijn in debat, blijft het Stoffer te zijn

3 likes

Wisten jullie dat er 150 zetels zijn? :joy: /s

Nee die moeten nog komen :joy:

2 likes

Ik bedoelde bij deze 3

3 likes

True, je hebt gelijk!

1 like

Ik las even verkeerd en dacht dat het nog over Dassen ging en schrok haha, dacht al kan dit helemaal niet rijmen. SGP (en de andere christelijke partijen) zijn zeer pro Israël, maar alsnog provocerende keuze in debat.

Als jullie hier al geshockeerd over zijn check dan ook even de drek en haat die de PVV over dit onderwerp de wereld in slingert. Zoals een Martin Bosma op Twitter. En bedenk dan hoe dicht ze bij de macht zijn.

2 likes

Veel speldjes vanavond

Eerdmans gewoon logo van z’n eigen partij want dat is het enige waar hij om geeft :joy: Classic

4 likes

Vanwege een speldje van de Israëlische vlag ja?

Smh ik zou eerder denken vanwege de algemene conservatieve denkbeelden over vrouwen en samenleving.

Maar laten jullie je vooral opnaaien en provoceren door een Israëlische vlag.

7 likes

Op het forum van 24baby stemt iedereen Pvv. Dus wie graag een ander geluid wilt horen zou ik het zeker aanraden :smiling_face_with_tear:

7 likes

Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie!

Ik ook.
Ik twijfelde op inhoud tussen hun en pvdd en heb bij beiden een goed genoeg gevoel, en dan ga ik toch voor die minikans dat ze íets kunnen doen bij mijn keuze voor glpvda blijven :slight_smile:

3 likes

Hoor ik nou echt beweerd worden dat discriminatie op de arbeidsmarkt niet bestaat?

4 likes

Zijn mensen verbaast dat een conservatieve christen Israël steunt?

Die lui geloven dat Jezus er zou terugkeren als de joden er wonen oid, zoiets staat in de bijbel, en dat is het enige dat hun boeit. Niet per se van love de staat Israël maar meer van onze doomsday kan alleen maar komen als de joden daar zijn.

22 likes

Fucking irritant hoe eerdmans de hele tijd door iedereen zit heen te tetteren. Houd je muil eens.

4 likes

Ja. Eerdmans klonk echt zeker van zijn eigen woorden :roll_eyes:

3 likes

Ik probeer de kandidatenlijst van BIJ1 te bekijken maar de site ligt eruit. Hoop niet dat ze gehackt zijn.

Het valt me nu pas op dat in dat stomme spotje van de VVD Dries van agt niet genoemd wordt. Wilden ze daar geen ruzie mee :rofl:

En balkende natuurlijk ook niet.

Ik kan er op, maar de site is wel heel erg traag.

2 likes