Tweede Kamerverkiezingen 2023

Soms knikt hij instemmend en dan weer juist niet, snap er niks van haha. Wel slim hoe je als publiek de kijker zo kan beinvloeden

@Oprah ah nou hopelijk is de liefde wederzijds 🫶🏻

2 likes

hahah ja ik zag het net ook, benieuwd waar hij op stemt

3 likes

Moest laatst toen hij in een talkshow was nog denken, hier had jij toch ook een crush op? :joy:

1 like

Misschien gaan ze zo nog plenair

1 like

Hoop het niet. Tenzij iemand de microfoons beheert en iemand goed kan afkappen

1 like

Ik vind Jesse en Gideon altijd de twee kanten van dezelfde hamstermunt. De haathamster en de Helerscomplexhamster.

6 likes

Hartelijk dank voor dit debatje.

2 likes

Nee want het hele programma is het debat en dat is verdeeld in kleine debatjes. Ik snap Rob

1 like

Hahahahahahahaha

Toch nog soort van fact-checking

4 likes

Oh ik haaaaaat dit zo, waarom krijgt niemand het voor elkaar om overtuigend uit te leggen dat we NIET hoeven te kiezen tussen “wij” (witte Nederlanders) een huurwoning of “zij” (statushouders) een huurwoning. Het is geen OF / OF het is een kwestie van beleid.

7 likes

Weet iemand waar dat getal 200.000 immigranten telkens vandaan komt? Is dat per jaar?

Ik wilde al eerder reageren met @Oprah stemt vooral met de flamoes maar je zegt het zelf al :joy:

Wel beter dan Huug.

3 likes

Geerts haar heeft inmiddels de kleur van een verrookte baard.

4 likes

CBS denk ik?

quote CBS

In 2022 immigreerden 403 108 personen naar Nederland. Dat waren er 150 580 meer dan dan in 2021. Daarnaast emigreerden 179 310 personen uit Nederland, 33 980 meer dan een jaar eerder. In totaal migreerden er in 2022 meer personen naar Nederland dan dat er vertrokken. Het migratiesaldo (de immigratie minus de emigratie) bedroeg 223 798 personen.

link

2 likes

Is gewoon de instroom, waarbij de opbouw van dat getal genegeerd wordt en verzwegen wordt dat er ook best forse uitstroom is.

4 likes

Die 200.000 is toch het migratie saldo, dus daar is de ‘uitstroom’ al af toch?

3 likes

Door de schaduw van Lilians nepwimpers kijkt het steeds of ze mascara in haar ooghoeken heeft zitten.

5 likes

Oja! Je hebt gelijk!

2 likes

Waarom zijn ze zo tegen arbeidsmigranten?? Die willen we toch juist?

2 likes