Tweede Kamerverkiezingen 2023

Eigen volluk eerst

5 likes

Wil je echt een antwoord, zelfde reden als dat Omtzigt ons universitair onderwijs wil vernederlandsen

1 like

Omdat “we hebben geen huizen” een aantrekkelijke oneliner is voor haar achterban.

2 likes

Arbeidsmigranten zijn de as van het woningnoodkwaad snap je

2 likes

Snap ik ook niet. Volgens mij is Brexit bijv op dat vlak ook niet echt een succes tot nog toe :thinking:

1 like

Wel leuk Mona Keizer als premierskandidaat zo op de achtergrond. Hoopt misschien nog op een leuke ministerspost vanwege de BBB-zetels in de Eerste Kamer.

3 likes

Dit vind ik wel sterk van Jetten.

3 likes

Die man achter wilders die steeds zo zit te knikken is echt irri

15 likes

Hahahahah

1 like

Arbeidsmigratie, wordt daar geen onderscheid in gemaakt tussen de hoger/lager opgeleiden?
Omtzigt wilt, meende ik, juist dat die IT/ingenieurs niet komen toch?

Haha Wilders snapt ook gewoon de Dublinverordening niet maar oke

2 likes

Mijn rode roos knakt pas nĂĄ deze verkiezingen.

4 likes

Die vrouw naast hem ook, mega irritant

3 likes

Maar dat geeft niet. Want gros van de kijkers ook niet (inclusief ik zelf, geef ik meteen eerlijk toe). En die denken: oh dit klinkt logisch :disguised_face:

Edit: geeft niet voor het doel waarmee hij het verkondigd bedoel ik :sweat_smile:

1 like

Ook nog even genieten van die verkeerd geplaatste pauzes.

4 likes

Zo die begon te klappen joh :flushed:

2 likes

lijkt wel ingehuurd

1 like

gvd dit is mijn wijk gefilmd. schaam me kapot

1 like

I know, dat is het frustrerende.

Fyi het idee achter Dublin is dus dat je juist ‘asielhoppen’ voorkomt, dus dat een vluchteling terug moet naar het eerste land waar asiel is aangevraagd ( en ja dat levert ook weer problemen op voor landen die makkelijker bereikbaar zijn als Italie of Griekenland dus het systeem is verre van ideaal). Plus het idee dat je geen echte vluchteling bent als je de afstand van bijv Italie naar Nederland hebt kunnen overbruggen slaat natuurlijk nergens op

Oke ik mis mijn oude vakgebied :sob:

3 likes

Die arme dieren :sob:

1 like