Nog even over pvv en vvd:
Ik heb al gestemd
En ben zelfs geïnterviewd door de krant omdat ik een van de eerste was
Nou ben echt benieuwd vandaag!!
Ik ga me nu klaarmaken en dan richting het stembureau om daar voor het eerst stembureaulid te zijn. Heel benieuwd hoe dat gaat zijn.
sterkte allemaal vandaag
Laat me nog even in de “yes ik mag mn stem gaan uitbrengen, een mooie dag!!!” modus
Waarom ben ik altijd zo nerveus als ik mag stemmen? Overigens nu ook heel nerveus voor de uitslag. Voel me echt een beetje misselijk
Ik zit al in ‘ik ga me bezatten en volgend jaar gaan we toch weer stemmen’ mood
Ik heb ook zo’n nerveus kriebeltje in mn buik vandaag.
Ik ga dit ook voor het eerste doen en ben ook heel benieuwd! Ik heb wel al een keer stemmen geteld. Het gaat wel een lange dag worden…
Ik ben vooral bang voor een kut uitslag. Wat voor land worden we met een vvd pvv regering?
Ik ga zo gelijk maar stemmen anders loop ik op werk weer de hele dag te twijfelen . Vind het wat dat betreft wel de moeilijkste verkiezingen tot nu toe, maar blijf wel bij GL-PVDA.
Wat een mooie lucht buiten echt een mooie dag om Frans Timmermans minister-president te maken!
Heb net voor de 6e keer een flyer gekregen van Groenlinks-PvdA, love it dat ze de enige waren die echt consequent elke dag bij het station stonden.
Ik twijfel gewoon nog steeds, maar heb ook geen zin meer in deze verkiezingen. Dus onderweg naar de stembus straks maar even de knoop doorhakken
Ho ho, vergeet NSC niet
Succes allemaal! Ik heb al gestemd via de post, 3 weken geleden. Hoop dat de uitslag meevalt voor gl pvda! Toch jammer dat ik niet meer via een stemhokje mag stemmen🙃. Maar ook fijn dat ik überhaupt mag stemmen als Nederlander in het buitenland (net over de grens😉).
Tijdens/na het stemmen tellen komt er toch altijd een kaartje van Nederland waar de stemmen vandaan komen. Is dat ook zo met kiezers uit het buitenland? Ben wel benieuwd wat “wij” stemmen. Al kan je er niks van zeggen want dat zijn zoveel verschillende mensen denk ik!
Heb ook al geluiden gehoord dat ze niet meer willen dat wij stemmen omdat wij toch niet meer in NL wonen. Vind ik niet zo leuk… heb toch nog veel met mn eigen land te maken en voel me ook geen Belg eigenlijk.
Ik ben wel benieuwd of de meeste mensen hier stemmen volgens hun principes of vooral kijken naar wat gunstig is voor hun eigen situatie. Bijv. stel je hebt een auto die je nodig hebt voor je werk, stem je dan toch op een partij die de accijns op benzine wil verhogen omdat je daar principieel wel achter staat, ook al pakt dat mogelijk financieel ongunstig uit voor jezelf in je huidige situatie.
- Ik stem volgens mijn idealen, maar dat is in mijn huidige situatie niet (altijd) in mijn voordeel
- Ik stem op wat in mijn huidige situatie gunstig voor mijzelf is
- Ik stem volgens mijn idealen en dat is in mijn huidige situatie ook in mijn voordeel
- Anders
0 stemmers
Ik ga echt huilen als Timmermans het haalt. Ik houd hoop!
Ik ga sowieso huilen ommde uitslag.
Heb gestemd op gl pvda maar “moet” met de auto naar mijn werk. Kan ook kiezen voor ander werk maar dat wil ik echt niet…! Ov is geen optie ivm werkuren en de route. Dan zou ik altijd te laat komen en er 3u over doen ipv 40 min.
Ik stem volgens m’n idealen en denk ook dat dat in het grote plaatje in het voordeel van iedereen werkt (behalve de allerrijkste en bedrijven misschien) - alleen soms misschien wat minder comfortabel. Het is niet zo dat ik nu geen student meer ben en wel een baan heb en een klein autootje dat ik zeg fuck studenten!! Minder belasting!!
Nou, de burgemeester is al langs ons stemlokaal geweest. Nu moet ik nog ff stemmen hahaha!