Helaas niet, maar bedankt voor de tip. Zie nu wel dat je via Videoland ook live kan kijken, maar dan wel de RTL uitslagenavond. Beter dan niks!
Ik liep vandaag nog te peinzen dat Denk misschien wel de grootste zou worden in Overvecht, er is (zeker sinds de oorlog in Israël) echt megaveel campagne gevoerd voor Ismail el Abassi. Ik kwam de flyers voor Denk en posters voor Palestina vaak gebroederlijk naast elkaar tegen.
Haha straks al die scenario’s op dat scherm, terwijl er dan niks nieuws bekend is, toch weer voor de 100ste keer even kijken of er een andere combinatie mogelijk is en wij maar wachten op key race alert
Check de nos app!
Daar kan je het ook zien en casten onder video’s.
Ik werd al helemaal nerveus van dat muziekje dat ze op de achtergrond heaven dat drie seconden duurt en op een loop staat. En dat terwijl ze nog niks van nieuws hebben
Denk is daar de afgelopen jaren wel eens de grootste geweest bij gemeente en/of provincie. Maar groot deel van Overvecht, bij winkelcentrum, is echt enorm veryupt de afgelopen jaren.
Ah geweldig, dankje!
Haha nu alweer zin in
omg ja haha jammer dat de NOS niet zo hysterisch is als Amerikaanse zenders
Is waar. Op de parkeerplaats van het winkelcentrum stond vanmiddag trouwens ook een enorme banner van Denk
Moet wel kunnen, alleen met die nieuwe update niet makkelijker geworden. Wat bij mij helpt is de video naar beneden scrollen en dan komt het stream/vast logo tevoorschijn
Blijven jullie allemaal lang op om de uitslag te kijken? Ik weet niet of ik morgen wakker wil worden
Ik zit hier echt met een soort spanning alsof ik een seizoensfinale van een serie ga kijken maar gewoon aanwezige kans dat ik vanavond/vannacht vet verdrietig ga zijn
Jawel kan wel maar sinds de nieuwe app is het een ramp.
Wat ik doe is verbinding maken met chromecast en dan op de aflevering tikken en dan moet ik vaak nog op play duwen. En niet uit de app gaan voordat het op je tv te zien is.
Heb nu ook regelmatig dat als ik de app open de uitzending gestopt word
Het voelt als Oudejaarsavond
Voor de mensen die willen casten, hier via de nos app! Aangezien de NPO app echt een ramp is.
Dit is wel heel chill van NOS! Hoop dat hij een beetje goed realtime wordt bijgewerkt.
Heerlijk hoe ze bij de NOS de tijd tot 21u vol lullen
valt ook altijd tegen