Als er een lage opkomst is dit jaar, ligt het zeker niet aan Schiermonnikoog
Zeker toeristen uit Vlieland en Rozendaal, wordt zo toch meer tellen
In Rotterdam had om half 8 pas 52% gestemd.
Ik vind dat toch zo iets bizars.
Ik hoorde hier net ook op straat een groepje praten dat stemmen toch geen zin heeft en te veel werk is
Net een vriend omgepraat toch echt te stemmen. Hij zweefde zo dat hij niet meer wilde. Nu gaat hij toch voor fratima! Ik denk dat ook zoveel mensen door de bomen het bos niet zien en daardoor denken ā laat maarā.
Love love dat Utrecht de hoogste opkomt heeft van de grote steden want Utrecht is het meest links van die 4. Liever hoge opkomst in Ams en U dan in Rdam en DH.
Schaam me altijd echt voor de uitslagen in mijn stad.
Ik vind āveel werkā zoān non-reden
Ben wel benieuwd als we echt een links kabinet krijgen hoe de reactie vanuit (extreem) rechts Nederland is en of verdeeldheid dan heel zichtbaar wordt. If that makes senseā¦
Haha ik ooooook! Net ook weer haha, het voelt altijd zo āwe doen het SAMENā zoān dag als deze
Zojuist gestemd op Fratima en holy fuck het was echt druk. Vanmiddag hoorde ik nog dat de opkomst wat tegenviel, maar ik heb hoop dat de mensen die overdag hebben gewerkt vanavond nog een dikke inhaalslag maken. Ik heb bijna 20 min in de rij gestaan.
Ik niet, behalve dat het altijd aantoont dat Vleuten geen deel is van U en dat ook nooit zou worden. Echt een saaie wijk vol trash.
Alles groen = GL grootste
Als je daar doorheen fietst voel je dit ook gewoon
Kun je vanaf de NPO app nou niet meer streamen naar je Chromecast? Wilde de exitpoll op mān tv kijken. Wil dat niet vanaf mān telefoon kijkenš„² Iemand nog een tip hoe ik het eventueel wel kan streamen?
Je ziet in de stad ook altijd precies welke mensen uit Vleuten op bezoek zijn in de beschaving.
Ik vind het zooooo spannend!
Ja haat het daar. Allemaal van die zelfingenomen saaie kutten.
Aflevering aanklikken en dan op het AirPlay logo kan je casten als je smarttv hebt.
Waar gaan jullie vanavond naar kijken?
- Rtl
- Nos
0 stemmers
Ze hebben wel een goede combi verslaggever en partij gemaakt bij de NOS. Ze lijken ook echt alsof ze op die partij kunnen hebben gestemd
Ik dacht net even dat ze een kind hadden neergezet maar de persoon zag er gewoon heel jong uit haha