Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ongelofelijk. Ik vraag mij echt af hoe hij een coalitie gaat vormen. Als hij het een en ander kan doorvoeren volgens zijn verkiezingsprogramma dan kan ik straks met pensioen. Klootzakken!!

Ja ik heb mijn emigratieplannen weer uit de ijskast gehaald.

4 likes

Was mijn forumbubbel maar de echte wereld. :clown_face:

28 likes

Ik woon in een echte PVV buurt, werd net al vuurwerk afgestoken :sob:

3 likes

Zijn er mogelijkheden dat niemand wil samenwerken en hij dus niet gaat regeren? Of zijn we echt gedoemd?

2 likes

Ik hoop dat er live knokpartijen in het kiezerscafe ontstaan. Is er nog iets te genieten aan vanavond

2 likes

Nou mensen binnen nu en een jaar mogen we weer.

8 likes

@EllaFitzgerald sad

Als hij gaat regeren, gaat hij het nooit 4 jaar volhouden dus dat is wel fijn.

4 likes

Je hebt in de NPO app het icoontje “live tv” en dan casten?

Maar zouden de Vvd, pvda en nsc met hem willen regeren?

1 like

Nou bedankt Dilan!

En fijn dat je weer even met beide benen op de grond gezet wordt. Nu weten we weer dat een groot deel van NL Dom, Xenofoob, bang en racistisch is.

Mijn vriend de rasoptimist: Nou wel fijn dat de VVD niet meer de grootste is en dat GL-PvdA in ieder geval toch nog 2e! Terwijl ik hier met hartkloppingen schuimbekkend zit te vloeken.

24 likes

Ja dit wil ik ook wel weten!

2 likes

Ik HUIL

1 like

Damn Wilders is gewoon onze premier nu

Tegen die tijd is de wereld al vergaan hoor

3 likes

Dolan gaf gisteren geloof ik aan dat ze niet wil als Wilders premier wordt, maar anders dus wel?
Misschien dacht ze kansje voor mij, maar ik denk dat ze niet had gedacht dat de pvv ZO groot zou worden.

:sob: waar gaat het heen met NL

Maar dit gaat dan toch geen lang kabinet worden haha. Over een jaar weer verkiezingen.

2 likes

Ze zal wel bijdraaien denk ik

2 likes