Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ik heb nog steeds hoop dat het op de een of andere manier niet gaat lukken, dat Wilders niet gaat regeren of wat dan ook.

1 like

Eh dat is gewoon nog Mark

2 likes

Ligt het aan mij, of zitten een paar mensen in de studio heel hard hun tranen weg te slikken?

7 likes

Dit denk ik ook

Pfff jezus ik ben sprakeloos. Ik ben blij dat GL/PvdA het zo goed gedaan heeft maar deze extreem rechtse uitslag is echt het slechtst mogelijke scenario voor Nederland

16 likes

Ik probeer de standpunten van pvv door te lezen(kunnen maar beter voorbereid zijn op wat gaat komen) maar heel die site loopt vast :sweat_smile:

1 like

Tijd om Limburg aan Belgiƫ te geven gvd

9 likes

Ik wil emigreren.

11 likes

Wat als niemand met pvv wil samenwerken? Dan gaan mensen bij de volgende verkiezingen nog meer stemmen op pvv uit boosheid ben ik bang

7 likes

Ja of dat ze echt gaan rellen?

1 like

Tering ik wil echt niet in een land wonen met Wilders als premier :sob:

14 likes

Iemand nog een plek over op z’n boot? Ik wil graag terug naar m’n eigen land, jullie mogen kiezen welk land dat is.

29 likes

Fuck het klimaat en Europa, we gaan al kolen stokend met 140km/u ten onder.

9 likes

Misschien heeft de sint nog plek

1 like

Ik haat het hier. Wat een ellende

4 likes

Ik ben misselijk jongens

4 likes

We staan er lekker op, met zn allen

Ik dacht dat het ook veel spannender zou zijn met hoe dicht bij elkaar ze zatten in de peilingen maar dit pffff

6 likes

In mijn familie-app van 2 mensen geen reactie gehad op wie er op wie had gestemd (hoeft ook niet), maar ik durf het nu niet nog een keer te vragen. :slightly_frowning_face:

1 like

Die pvv kiezers gaan niet weg :sob: komt wel weer een andere gek

1 like