Ik heb nog steeds hoop dat het op de een of andere manier niet gaat lukken, dat Wilders niet gaat regeren of wat dan ook.
Eh dat is gewoon nog Mark
Ligt het aan mij, of zitten een paar mensen in de studio heel hard hun tranen weg te slikken?
Dit denk ik ook
Pfff jezus ik ben sprakeloos. Ik ben blij dat GL/PvdA het zo goed gedaan heeft maar deze extreem rechtse uitslag is echt het slechtst mogelijke scenario voor Nederland
Ik probeer de standpunten van pvv door te lezen(kunnen maar beter voorbereid zijn op wat gaat komen) maar heel die site loopt vast
Tijd om Limburg aan Belgiƫ te geven gvd
Ik wil emigreren.
Wat als niemand met pvv wil samenwerken? Dan gaan mensen bij de volgende verkiezingen nog meer stemmen op pvv uit boosheid ben ik bang
Ja of dat ze echt gaan rellen?
Tering ik wil echt niet in een land wonen met Wilders als premier
Iemand nog een plek over op zān boot? Ik wil graag terug naar mān eigen land, jullie mogen kiezen welk land dat is.
Fuck het klimaat en Europa, we gaan al kolen stokend met 140km/u ten onder.
Misschien heeft de sint nog plek
Ik haat het hier. Wat een ellende
Ik ben misselijk jongens
Ik dacht dat het ook veel spannender zou zijn met hoe dicht bij elkaar ze zatten in de peilingen maar dit pffff
In mijn familie-app van 2 mensen geen reactie gehad op wie er op wie had gestemd (hoeft ook niet), maar ik durf het nu niet nog een keer te vragen.
Die pvv kiezers gaan niet weg komt wel weer een andere gek