Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ik hoef de komende paar weken mijn schoonfam ook even niet te zien, want denk dat ik spontaan van binnen ontvlam als we het over de verkiezingen moeten gaan hebben.

5 likes

Ik ken wel iemand die hierop heeft gestemd :sob:

1 like

Zou… het kunnen dat PVV stemmers meer/sneller durven zeggen wat ze gestemd hebben bij zo’n exit pol? :disguised_face:
Wishful thinking misschien

5 likes

Wie had dit een maand geleden ook gedacht? Toen maakten we ons zorgen om Omtzigt.

Lekker dan en dan ook nog BBB zwaar vertegenwoordigd in de eerste kamer.

3 likes

Mijn hele schoonfamilie heeft op pvv gestemd… triestt
Zelf uiteindelijk besloten voor vvd, maar vond het dit jaar eigenlijk gewoon allemaal kut, je werd bijna geforceerd om strategisch mee te stemmen op de grote 3 om uberhaupt verschil te maken.
Ben benieuwd wat nu allemaal volgt.

5 likes

I just wanna die

6 likes

Zoveel dingen die dagelijks invloed hebben op je leven en dan is immigratie je belangrijkste onderwerp…

6 likes

Dat dacht ik ook maar blijkbaar mn broertje :+1:t2: schaam me rot

afbeelding

4 likes

Heel erg wishful thinking. De foutmarge is maximaal 2 zetels, niet 12.

2 likes

Holy fuck

Ik ben ook oprecht verdrietig, ik weet dat mijn zus PVV heeft gestemd (en haar man) en mijn vader ook denk ik en dat gaat echt puuuuuuur om asiel/migratie en islamofobie (en ik ben zelf moslim en mijn man ook) maar ja fuck my rights :joy:

11 likes

Ik hoop stiekem dat ze zo om half tien zeggen ā€˜oh shit helemaal verkeerd gedaan die exit polls’ :cry:

19 likes

Hoop doet leven :cold_face:?
Ugh…

4 likes

Wie doet Van der Plas’ make-up. Mijn hemel

17 likes

Dit hoop ik echt. Mijn gehele schoonfamilie en veel mensen om ons heen hebben pvv gestemd en die noemen allemaal exact de punten die jij zegt. Hoop oprecht dat ze gaan zien dat het zo niet werkt en dat het in de toekomst niet meer zal gebeuren als hij zijn woorden niet nakomt…

2 likes

Iemand op mijn werk heeft ook op pvv gestemd want ā€˜met dat linkse kabinet komen we nergens’ en ik dacht echt?? meid welk linkse kabinet

ze was er ook echt van overtuigd dat er in Amerika gefraudeerd was met de stemmen en ze hoopte dat dat ā€˜hier niet ook zou gebeuren’ :clown_face:

5 likes

Ik denk eigenlijk dat hij hier helemaal niet op voorbereid is. Hij moest zelfs lachen toen werd gezegd dat Dion Graus misschien wel staatsecretaris kon worden. Hij houdt van het debat, hij houdt van schoppen tegen de gevestigde orde en tegen de Islam, maar ik denk dat hij zelf stiekem ook denkt ā€˜Nou 20 zetels is ook prima in de oppositie’.

Hij heeft helemaal geen goede mensen, veel mensen zijn opgestapt en Wilders is de partij, no way dat hij even 5 ministers en 6 staatsecretarissen kan aandragen die 4 jaar lang vlekkeloos kunnen functioneren.

24 likes

Maar even serieus ik hoopte oprecht dat als het PVV of VVD zou worden het dan op zijn minst VVD zou worden :sob: is ook niet mijn favoriet maar alles beter dan Geert.

Hoop dat ze Dilan ook nog even voor de camera trekken

1 like