Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen

Kom er nu ook achter dat twee goede vriendinnen vinden dat het allemaal wel wat rechtser mag

Vreselijk he. Mijn moeder heeft FVD gestemd want ze is net zo’n complottheorielover als thierry. Maarja ze vergeet dat ze een turkse moslimvriend heeft en een islamitische dochter en schoonzoon. Dat is van ondergeschikt belang ofzo. Zo gek.

12 likes

Waar denkt Caroline dat het geld voor de boeren vandaan komt? Met d’r minder Europa

13 likes

Ik kom er nu achter dat ik ook PVV stemmers heb tussen vrienden en familie en snap er echt niks van. Hele lieve mensen en dan stemmen op zo’n partij? Ze doen heel sociaal maar ondertussen…

2 likes

Ik vraag mij echt af of Dilan zou gaan opstappen nu er overal zo benadrukt wordt dat zij dit opstapje zelf aan de pvv gegeven heeft.

6 likes

Ruim 2,5 miljoen mensen op geert :cry:

4 likes

Ik hoop dat Dilan/VVD te trots is om met Wilders als premier te regeren en dat er dan toch maar iets monsterlijks met VVD, GL/PvdA en NSC ofzo ontstaat.

17 likes

Of ze laat nu iemand anders dat lekker doen als ze zelf geen premier kan worden

1 like

Nja ik kan mij dus best voorstellen dat ze opstapt. Er wordt nu continu benoemd dat zij het verpest heeft voor de VVD en eigenlijk voor heel Nederland. En dat door alleen je campagne voering.

3 likes

Ja echt bizar? Alsof ze dan niet kunnen bedenken dat zo’n stem ook de mensen die ze liefhebben kunnen raken. Mijn man is zelfs vluchteling?? maar dat is natuurlijk ā€˜anders’ :joy:

7 likes

+D66 is volgens de exitpoll toch een meerderheid?
wishful thinking…

1 like

Welk deel?

Ja maar dat is het dan alsnog regeren, maar over links. Maar ik denk het niet hoor.

1 like

Dan moet je wel in de spiegel kunnen kijken en Dilan heeft geen spiegel in huis

4 likes

Dilan wil toch helemaal niet met Wilders als premier, NSC ook niet, ze hebben toch VVD nodig om een kabinet te vormen

3 likes

Tip: niet de Tweet van Wilders bekijken en dan ook de reacties daaronder lezen

6 likes

Dit is fijn en hoop dat het kan maar ben er bang voor. Ze kunnen nu echt PVV niet aan de kant schuiven.
2,5 miljoen mensen, dat gaat echt issues veroorzaken ben ik bang :sob:

3 likes

Ik zit ook in een linkse bubbel qua directe vrienden, met wat VVD uitschieters. Misschien wat mensen in kennissenkring die PVV stemmen, maar kan er maar 2 bedenken waarvan ik het niet eens zeker weet.

Familie en schoonfamilie ga ik eigenlijk ook vanuit dat mijn familie links heeft gestemd (mijn moeder iig zeker), schoonfamilie is conservatiever die schat ik VVD, NSC en GL-PvdA. Ik verwacht ook daar geen PVV.

En ik ben ook niet wereldvreemd en weet dat er veel onvrede is en ik tot een geprivilegieerde groep NL behoor die geen doorsnee is van de samenleving, maar deze had ik toch ook niet helemaal zien aankomen

7 likes

Diepgravend interview dit

6 likes

Ik word echt zo naar van al die mensen die nu verschijnen in de reacties :nauseated_face:

1 like