Ja laat 'm nederland dan ook maar naar de tering helpen.
Wat een oninteressante interviews, waar blijft Dilan
Fuck this shit, ik ga Sister Wives kijken
Wat kut, dat tellen met een camera op je gericht
Ik had wel verwacht dat er dan meer verdeeld zou zijn onder andere linkse partijen
Voel dezelfde chagrijnigheid als bij de Amerikaanse verkiezingen toen Trump won.
Kom er net achter dat mijn moeder PVV heeft gestemd. Ze werkt notabene in de zorg, echt geen benul. Ben zo teleurgesteld in haar. Mijn ene broer ook, maar daar heb ik op dat vlak ook niets mee dus verbaasd me niet. Maar mijn moeder⦠echt geen in ons āgezelligeā uitje van morgen
Ja en nu is het in mn eigen land gvd
Deze gozer
Ik ga naar bed en adventskalender unboxings van Rebecca Denise kijken. Ben er klaar mee. Kan het jullie ook aanraden.
Ik weet niet hoor maar er is niks meer van linkse partijen over behalve GL/PvdA
Gelukkig heb ik al tegen ouders gezegd dat ik niet kom dit weekend als ze PVV stemmen.
Wel echt verbaasd hoe jullie nu ineens allemaal ontdekken dat je halve fam pvv heeft gestemdš
Meer geld in de portemonnees⦠zou hij echt zelf denken dat hij dat voor elkaar gaat krijgen
Ze hebben allemaal de peroxide fles van Geert geleend daar in 't Seepaardje.
Zou toch eigenlijk leuk zijn als zij het commentaar deed. PVV? Nouuu nee dit vind ik echt stom. Nee vind ik echt niet leuk. Dit ga ik weggeven.
Oh, dit is een hele leuke aflevering!
Ja hoe dan. Delen mensen dit dan ineens met jullie ofzo?
Neem aan dat dilan toch opstapt na zon blunder
Wel heel dankbaar voor die samenwerking van GroenLinks en PvdA, want anders je helemaal geen grote partij op links gehad