Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ja laat 'm nederland dan ook maar naar de tering helpen.

2 likes

Wat een oninteressante interviews, waar blijft Dilan

1 like

Fuck this shit, ik ga Sister Wives kijken

11 likes

Wat kut, dat tellen met een camera op je gericht :joy:

4 likes

Ik had wel verwacht dat er dan meer verdeeld zou zijn onder andere linkse partijen

Voel dezelfde chagrijnigheid als bij de Amerikaanse verkiezingen toen Trump won.

41 likes

Kom er net achter dat mijn moeder PVV heeft gestemd. Ze werkt notabene in de zorg, echt geen benul. Ben zo teleurgesteld in haar. Mijn ene broer ook, maar daar heb ik op dat vlak ook niets mee dus verbaasd me niet. Maar mijn moeder… echt geen in ons ā€˜gezellige’ uitje van morgen

4 likes

Ja en nu is het in mn eigen land gvd

1 like

Deze gozer

Ik ga naar bed en adventskalender unboxings van Rebecca Denise kijken. Ben er klaar mee. Kan het jullie ook aanraden.

49 likes

Ik weet niet hoor maar er is niks meer van linkse partijen over behalve GL/PvdA :joy:

1 like

Gelukkig heb ik al tegen ouders gezegd dat ik niet kom dit weekend als ze PVV stemmen.

7 likes

Wel echt verbaasd hoe jullie nu ineens allemaal ontdekken dat je halve fam pvv heeft gestemdšŸ’€

55 likes

Meer geld in de portemonnees… zou hij echt zelf denken dat hij dat voor elkaar gaat krijgen

4 likes

Ze hebben allemaal de peroxide fles van Geert geleend daar in 't Seepaardje.

1 like

Zou toch eigenlijk leuk zijn als zij het commentaar deed. PVV? Nouuu nee dit vind ik echt stom. Nee vind ik echt niet leuk. Dit ga ik weggeven.

9 likes

Oh, dit is een hele leuke aflevering!

5 likes

Ja hoe dan. Delen mensen dit dan ineens met jullie ofzo?

4 likes

Neem aan dat dilan toch opstapt na zon blunder

3 likes

Wel heel dankbaar voor die samenwerking van GroenLinks en PvdA, want anders je helemaal geen grote partij op links gehad

11 likes